有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2010年11月30日

工行供股

2010/11/29 工行供股行動啟動, 有錢人就緊係全力參與, 仲會加大力度, 力求拎得幾多我幾多啦, 不過, 工行今次供股, 連同其他幾間內銀行一齊供股, 好明顯係阿爺全盤策劃嫁啦...

加按、槓桿、風險 (一)

最近呢幾個月, 樓價直線上升, 有錢人擁有的兩個單位, 對比起有錢人買入價, 平均已高出 50%, "應否加按" 呢個問題就開始圍繞住有錢人.

2010年11月24日

給孩子的信 (二) ~~ 2010/11/24

親愛的孩子:


最近收到三件不幸的消息; 第一件, 有朋友的父親離世了; 第二件, 有朋友的新婚太太離世了; 第三件, 有朋友的弟弟意外入院, 情況卻不樂觀 (為父十分希望佢可以大步攬過)。

沒有"好孩子"了!!

有錢人喜愛的公司 - 好孩子抽股結果有了, 有錢人同有錢太太都抽唔到,一般來講, 竟然要200手先肯定有一手喎....唉.

今日上市, 即彈升差唔多20%. 有錢人之前的計算, 佢都係兩年內升幾成...算了吧, 我等, 等你呢個"好孩子"真正交出成績再入都未遲.

招股價$4.9, 今日價位$5.8左右.

有時候, 喜歡一間公司, 唔等於一定要買佢嘅股票; 想買同要買係兩回事.

樓市跌喇, 你買唔買呀?

上星期, 政府終於出招"打擊"炒風了, 睇嚟樓市呢一個月應該都會成交減少嫁喇, 但慢慢又會貨入強者手, 即是 ~~ 由本來的急升變慢升, 但要食到呢一段的人一定要夠強!!

2010年11月16日

轉載: 對思捷的憂慮 (by 巴黎) 之二

上一篇文章: 轉載: 對思捷的憂慮 (by 巴黎) 之一


首先, 再一次多謝巴黎兄的分析, 令到有錢人從另外一個角度看思捷. 再一次細味其公司報告.
~~ 懂得獨立分析及從不同角度看事情是任何人都應該學習的 ~~

對於巴黎兄的失望 / 憂慮, 有錢人明白 (因為我都係思捷小股東), 但有錢人卻有另一番理解, 就是這一連串的改變, 目的就是要整合歐洲的會計方法, 以致更加 "中央集權". 因為公司歐洲的市場大蓋成熟,以及未來幾年的發展預期有限, 所以會加強 "管理", 以減少成本運用、增加"確定收入"為大前提. 當然, 要在下次出業績時留意上述改變是 "改善" 定還是 "偽善"吧.

後記: 有錢人對思捷看法不變: 兩年內每股盈利上升兩成去到$4.50以上, 以13-16倍p/e計 - 股價$58.5-$72.0; 另外派息共 $3-$4 (派息係有錢人最關心的,以呢兩年的經驗,思捷會比股東選擇以股代息); 以現價$41.8計, 複利回報超過20%.

轉載: 對思捷的憂慮 (by 巴黎) 之一

http://hk.myblog.yahoo.com/tonylaw-vaueinvesting/article?mid=5147&prev=-1&next=5101

巴黎:

思捷的管理層在今年改變很多,其中最使我憂慮的有三點,我是從它的年報的研究發現。有一些是穩性,有一些卻是非常明顯。

2010年11月13日

好孩子終於招股了...

苦等多年, 有錢人很喜歡的"好孩子"終於真正來港上市了.

2010年11月9日

宏利第三季業績出左 股價即彈

yahoo 新聞:
宏利(0945.HK)(0945.HK - 新聞 - 公司資料)公布9月止第三季業績,錄得虧損9.47億加元(折合約73億港元),較去年同期多蝕7.75億加元,但較第二季巨額虧損23.7億加元收窄。每股派息0.13加元。

2010年11月3日

2010年11月2日

想有更好人生? 把計劃寫出來吧!!

跟同事A談天, 說起他的另一半 T, 近期因未有工作常常庫閒在家, 在沒事幹沒收入的情況下, 炒IPO, 炒股... 希望賺些"快錢", 乘順風車... 如果, T 是經過細心分析, 知道自己要 "炒"的股票是如何估值, 那還好, 然而, 細問之下, 原來只是跟風追入, 所以令到同事A憂心不已, 怕他一次"炒燶"了大家的儲蓄...

2010年11月1日

做個有錢人之路~ 2010/11/01

今天是2010/11/01, 距離 "起步" (2010/04/21) 已有六個月,