有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年9月28日

超級即日鮮孖展

原來, 玩股票期權, 仲可以現埋超級 "0"底押孖展... 真係好玩過過山車!!!

2012年9月27日

小孩的投資 (二)

上一篇文章小孩的投資 (一) 講及, 原來在香港養育一個孩子, 大約需要百幾萬. 當然, 我的計算裡沒有住屋支出, 但小孩一般跟父母同住, 就當他是"租"了一個床位, 收$2000/ MTH, 22年就是$528,000, 加埋洗在他身上的百三萬都係180萬左右姐.

如果要洗到四百萬, 其實已經係豪養了....

2012年9月24日

小孩的投資 (一)

現今年輕家庭大多是小家庭居多, 一般都是一至兩位小孩, 所以, 每一個小朋友都是寶. 面對著自己的寶貝, 很多大眾都被李麗珊的廣告「洗腦」,養一個小孩要400萬?! 

那麼,我便有800萬「債」?如果生多個,o...千二萬!

2012年9月19日

網頁廣告

有錢人寫blog, 雖然完全是為了記錄自己的投資生活, 但也想為這個社會做一點點貢獻, 所以之前申請了 adsense在自己的blog裡頭賣下廣告, 而所有廣告收入, 將全數捐贈予慈善團體, 為了讓自己知道捐了多少錢, 我也會把捐款紀錄下來, 一來可以做一點善事, 二來也可以在朋友面前 "威威", 哈哈!!!!

2012年9月18日

NO PAIN NO GAIN

最近, 公司有位年青人N向我辭職, 他說離職後會去幫朋友一齊返大陸攪生意, 起初我聽他說自己想出去闖一闖, 所以跟朋友返大陸看過他的生意, 覺得自己有機會發揮, 然而, 當我問及更多的詳情時, 發覺他的所謂 "生意", 很有可能是他的朋友的騙局. 我問了N幾個有關內地做生意的問題, 以及他對該公司的認識時, 他根本答不上半句.

我看著N說他如何 "相信"這位所謂朋友, 又要到會投資多少錢去他的公司... 我看到的, 是一頭迷失了的羊...

2012年9月11日

上車客

樓市升到今天的地步, 都可以說是超越有錢人的想像. 有錢人已賣出的自住樓, 由年頭的250萬, 到半年後的今天, 相近質素的單位竟然可以叫價290萬, 甚至上到300萬都有, 令到有錢人身邊有能力買樓但未有樓的朋友都紛紛想是否時候買樓自住? 未來還會升嗎?

有錢人期權倉 - 2012年09月份加倉

有錢人期權倉 - 2012年09月份建倉 之後, 事隔一個星期, 有錢人追加:

as at 2012/09/10, 941 中移動 (股價 $82):

$77.5 SP @ $0.4225
$80.0 SP @ $0.45 (追加了)
$82.5 SP @ $1.83
$85.0 SP @ $0.20 (追加了)

2800 盈富基金  (股價 $20.5):
$20.0 SP @ $0.25


388 港交所
$95.0 SP @ $0.32
$97.5 SP @ $0.48

$100.0 SP @ $1.2

追加原因, 無他~~~ 貪心也, 經過一星期的觀察, 盈富$20.0 同港交所的 $100.0都未必會跌破, 即是權金應該會食光了, 所以轉沽近價少少的$80.0 中移動, 如果跌破$80蚊要入貨, 息率預期都有 4%, 進可攻退可守.

2012年9月4日

有錢人期權倉 - 2012年09月份建倉

踏入9月份, 紀錄建倉情況:

941 中移動 (股價 $83.4):

$77.5 SP @ $0.4225
$82.5 SP @ $1.83 (這是貪心的決定)


 

2800 盈富基金
$20.0 SP @ $0.25

 
388 港交所
$95.0 SP @ $0.32
$97.5 SP @ $0.48

$100.0 SP @ $1.2


今個月暫時只做了 SP, 更加入了 2800 盈富基金的SP 同388 港交所 的SP, 因為有錢人認為, 如果呢兩支股票真的跌落我訂的SP 價位, 有得買亦無妨, 無得買就收期權金囉.

做個有錢人之路~ 2012/09/01


今天是2012/09/01, 距離 "起步" (2010/04) 已過了28個月又是時候回顧我的 "有錢人之路"我的財務現況