有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年10月22日

低能的最低工資 (二)

上文提到, 最低工資的 "飯鐘", "休息日", 都已經甚具玩味, 作為顧主, 當然想要即時理清立場, 不想之後攪到惹禍上身啦, 但 "公司越大, 責任越大", 連人工支出都越大, 麻煩也越大.... 看看大家樂的情況, 一講即死.....唉, 香港的政治嘛...


低能的最低工資 (一)

早幾日跟公司HR同事講起最低工資, 他們都不約而同鬧爆!!! 原來依家的所謂最低工資, 比起有錢人所想像得到的更低能... 也表現出我們的所謂 "政客"的膚淺... 爭取甚麼呀你地.... 我呸!!!!!


2012年10月20日

機會與挑戰

近期, 因為有錢人賣樓, 同老闆傾計都有提及這些故事, 加上老闆知道我有玩開股票及股票期權, 也聽過我的投資理念, 想法, 以至操作方法, 佢老人家話不如開一個戶口比我操作, 真正"試試"我的身手, 雖然金額不會太大, 但"用人地啲錢, 同用自己錢去投資/ 投機完全係兩回事", 讓我有機會玩下新嘢喎, 咁好玩?!?! 我當然一口應承.

雖然, 我不是甚麼CFP/ CFA又或是讀FINANCE出身, 更不是財演, 也沒有投行工作經驗, 但我有實戰經驗, 而且對老闆來講, 我有TRACK RECORD, 每次投資有回報或失手都會跟同事以至老闆分享. 所以老闆清楚我的投資策略, 放心比嘢我玩.

機會是留比有準備的人, 挑戰是留比肯接受的人.

共勉之!!!

2012年10月17日

與有錢太太在賣樓前的對話

在賣出放租樓A之前.  曾經同有錢太太講起, 佢話, 不如唔好賣住, 反正依家都無盤喺市場上面, 等多陣應該會再升下添;


有錢人問太太: "咁你估呢一年有幾多升幅??"

有錢太太: "應該都有一成嫁左右"

有錢人: "小!!!! 咁賣左佢好過啦, 你老公我要做到一年搵十零廿萬有幾難呀?!?!?"

有錢太太: "咁你係唔係穩賺先?"

有錢人: "穩就唔穩嫁, 但一定唔會蝕入肉囉; 如果樓價唔升, 唔賣的結果咪一樣, 一鳥在手好過啦, 依家層樓扣埋樓按利息, 差管雜之後, 實際得嗰3厘唔夠咋, 買盈富中移動中電都仲好過啦!!"

有錢太太: "咁又好似係...."

有錢人: "仲有呀, 賣左層樓, 係cash-on hand 百幾萬, 未賣層樓, 係capital value 兩百幾萬, 如果你想個個月有 "糧" 出, 我個個月比返幾千蚊你, 當我租你啲錢去洗嘞!!"

有錢太太: "去死啦你死佬!!!"

2012年10月15日

賣出放租樓A

早於兩個月前 (大概是2012/08左右的時間吧) , 有錢人見樓價升得咁上下, 已經產生賣樓念頭, 當時陪朋友C睇樓時 (9月頭), 同地產經紀傾開計, 大家都認同, 我的放售價不算過份, 但市場仍有差不多的選擇, 在無得睇樓的情況下, 買家 (尤其是自用人仕)一般都不會太進取, 所以等一下 (可能三兩個月)就可以到價出售,

況且, 我是有租金正現金流的狀況, 是真正沒有得輸的. 孫子兵法有說 :"勝兵先勝而後求戰,敗兵先戰而後求勝", 在完全沒有賣出壓力的情況下, 真的是輕鬆自在.

2012年10月6日

因果~~~先有因, 後有果!!

每個人都是獨立不同的個體, 大家都有不同的性格, 習慣, 喜好, 所以每個人的人生都是精彩的, 我們不需要也不可以複製其他人的生活經歷. 在個人的投資操作也一樣, 有些人是選股王, 喜歡研究股票公司, 尋找出有投資價值的公司, 每每投資都有斬獲; 也有人是樓神, 買入賣出轉手可以賺幾十%

然而, 大家看到的就是這些 "結果", 重視的也就只是這些果.....

2012年10月3日

有錢人期權倉 - 2012年10月份建倉

踏入10月份, 紀錄建倉情況:

941 中移動 (09/28 收市股價 $86.05):

$77.5 SP @ $0.1867

$80.0 SP @ $0.2373
$82.5 SP @ $0.4

$90.0 SC @ $0.64
$92.5 SC @ $0.2933
$95.5 SC @ $0.145

共收期權金大約 $14,000 



現時戶口仲有50%購買力, 用以備用作股價波動之按金需求及相關之買賣運作.

做個有錢人之路~ 2012/10/03



今天是2012/10/03, 距離 "起步" (2010/04) 已過了29個月, 又是時候回顧我的 "有錢人之路". 我的財務現況:

2012年10月2日

借錢的選擇

近日多了不少銀行同信用卡公司打電話比有錢人, 問我借唔借錢, 佢地大部份都係定期定息定額式還款, 雖然佢地話自己係"免息", 只收手續費, 但你理得佢用甚麼名堂收錢鴉.... 簡單點, 總之我借你十萬, 加加埋埋我要還比你嘅係比十萬多幾多, 再計返個年期, 咁就清清楚楚利息支出嘞. 然而, 呢條數竟然好多人都唔識....??!! 究竟係唔係識, 定係唔理呢?