有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2013年3月2日

有錢人期權倉 - 2013年03月份建倉

回顧2013/02 最後戰績:

月結單結餘:
月頭: 約 $40萬; 月尾: 約 $44萬

權金總收益: $4萬, 當中有約$2萬是未來月份, 所以實際淨值應該約 $42萬

基本上, 成個二月都係農曆新年的氣氛, 也沒有甚麼造成大起大跌的理由, 所以都係平平安安, 穩穩陣陣收權金.

然而, 結算日中移動被人硬生生拉低至 $85.0 樓下的 $84.95, 直接把已在口的 $85.0 SP 權金強迫回吐....少了千幾元"收入"


= = = = = = = = = = = = = =

踏入2013/03月份, 紀錄建倉情況:

941 中移動 (2013/02/28 收市股價 $84.95):

2013/03 月份到期倉位:

$77.5 SP @ $0.16
$80.0 SP @ $0.30
$82.5 SP @ $0.53


$90.0 SC @ $0.595
$92.5 SC @ $0.1020
$95.0 SC @ $0.3667
$97.5 SC @ $0.22$100.0 SC @ $0.13


共收期權金大約 $31,290

= = = = = = = = = = = = = = 

2013/04月份到期倉位:
$77.5 SP @ $0.2
$80.0 SP @ $0.39

$97.5 SC @ $0.1575
$100.0 SC @ $0.09


共收期權金大約 $14,300 

= = = = = = = = = = = = = = =

現時戶口仲有超過50%按金比例, 用以備用作股價波動之按金需求及相關之買賣運作. (還未計仲有廿萬額外後備現金)

但因為期權汲及高槓桿, 可以是一項高波動的投機活動, 沒有足夠的準備 (包括現金,心理,技術), 不要犯險!!

9 則留言:

  1. 我想問下你每個月既期權按金係咪大約廿萬左右?

    回覆刪除
  2. 差不多吧, 現在大概是廿零30萬是按金左右; 計數咁計姐~~ 我有50%的現金做後備按金....

    回覆刪除
  3. 即係話你除左有廿零卅萬左右既按金, 另外再有約廿萬既現金, 慎防要補按金, 我講得對不對?

    回覆刪除
  4. 你間行收幾錢手續費,邊間透露得嗎?想轉第二間,我果間元X寶來收$88每次
    Thanks!

    回覆刪除
  5. TO CCK: 詳情可看:
    http://poorhaves.blogspot.hk/2013/01/2013-2.html

    TO 匿名,SORRY,我不便透露自己用緊的證券行名稱,以避免幫人賣廣告,我只可以咁講,我用嗰間係可以合單的,幫我慳了不少手續費.我提議你自己去找找不同證券行問下價,上網找也可以,不難發現有些有規模的證券行佣金做得比你現在用的更平.



    回覆刪除
  6. 我搵左間耀X,$30,用sp trader,同價位可以合單,what do u think?

    回覆刪除
  7. 耀X都係上市公司,規模衰極有個譜,比起街頭街尾的證券行已經好好多;不過最緊要自己覺得啱用,信任又方便.

    回覆刪除
  8. Quote: 然而, 結算日中移動被人硬生生拉低至 $85.0 樓下的 $84.95, 直接把已在口的 $85.0 SP 權金強迫回吐....少了千幾元"收入"

    想請教下,權金會因被行使而少收嗎? 例如權金是$0.50,被行使接貨價代表$84.50(未計手續費),權金由始至終都是0.50,請問理解有沒有錯?

    如沒有錯,請問少了千幾元是什麼情況?

    回覆刪除
  9. TO 匿名, 唔關權金多少的事,而是實際操作係咁:

    如果結算價係$85 OR 以上, 權金收足, 無額外費用,又唔洗接貨;

    但今次係$85 以下 ($84.95), 一係就收市前平倉,但平倉就一定比莊家"屈",要高一兩個價位才會接你貨, 又要比手續費/佣金/STAMP DUTY...

    唔平倉仲衰,有機會要接貨,手續費/佣金/STAMP DUTY仲貴...

    回覆刪除