有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2011年9月29日

學不如做

荀子《儒效篇》論述了聖人, 君子等不同類形的人的德行,也強調了學習與法度的重要性。
以下幾句更被不少外國文章網站引用, 也最為人所熟識:

『不聞不若聞之,聞之不若見之,見之不若知之,知之不若行之;學至于行之而止矣。』

講的就是學習不是學了就算, 是行出來的, 體驗出來的;

投資也一樣, 學習是一個過程, 計算/ 準備是一個過程, 行動也是一個過程, 錯誤都是一個過程, 糾正亦是一個過程, 要到達目標, 就是要經過以上的過程;

傾有說: 未經一番寒徹骨,焉得梅花撲鼻香

共勉之

超低"強迫金"回報?!?!

最近, 有錢人終於覺悟了, 原來自己的平均投資回報期望 (10% -15%) , 可以輕鬆從 2800盈富基金做得到, 之後, 咁啱收到自己的強迫金年報, 認認真真的再計一計, 真係唔睇由自可, 一睇把幾火...

2011年9月27日

依家入場是否傻?

與未有樓的朋友傾計, 往往都會傾到 "依家入場是否傻?" 的問題; 如果說, 可以繼續跟家人同住, 當然是最好不過了, 但如果屋企已經唔夠住, 要搬出 (如結婚或計劃生育)的話, 就是另外一個圖畫.

2011 樓市見頂

唔記得上年 (2010) 定今年年頭, 有發展商老闆講過 "咁多年都未試過同一時有咁多利好因素".
~~~ 上年有低利率, 低失業率, 有流動性, 不同地區的基建先後上馬, 有大陸資金.....

2011年9月26日

今天買了... 2800盈富基金 + 1398工行

為了實現有錢人的 15%平均年回報計劃, 我已經在較早前為自己訂下操作系統, 要每個月都買入 2800 盈富基金, 如果在該月的息率高於 3%, 就會買入加大投資額度;

人生要有夢想

最近, 看過一場電影 " 打死不離三兄弟 ~~ Three Idiots ".

2011年9月23日

潮退.... 就知你有無著衫了...

在升市的時候, 很多人都會出來說三道四, 甚麼甚麼有前途, 那個行業有前境, 一到跌市, 尤其是好似現在的時間, 這些大部人都消失... 最近幾日同朋友見面傾計, 大家都己經傾向悲觀, 不敢入市了....

2011年9月19日

有錢人要退休 - 原來就是這麼簡單?? ~~ 2800 盈富基金 (續)

上一篇文章 (http://poorhaves.blogspot.com/2011/09/2800.html) 提及到如何用 2800 盈富基金的在過去十年做到平均超過15% 回報, 今次想講講盈富基金的特點, 為何它有此功能:

2011年9月17日

有錢人要退休 - 原來就是這麼簡單?? ~~ 2800 盈富基金

近月股市波動, 有錢人的股市投資繼續損手, 其中一隻視之為"收息股" - 330 思捷更因管理層完全無理的行為及自私的動機, 令我 "怒斬情絲".

這些事件, 都令我再一次反思自己的思想行為如何影響投資回報, 然後, 我又回到最基本的問題....

我想要甚麼;
要達成, 有甚麼方法;

2011年9月16日

令人失望又憤怒的思捷 - 打鈀!!

今天, 全數沽清 330 - 思捷, 原因唔係股價蝕得太多, 或是公司今年賺得太少, 而係公司管理層的行為不能令我接受, 所以不理賺蝕多少, 一於沽清 ~ 拋棄佢.

一間市值幾百億的公司, 可以在無任何先兆通知下全年都差不多賺唔到錢嗎? 無論點講都好, 一定係管理層極度有問題, 就算無錢賺, 都唔應該一點息都唔派, 起碼以股代息都要啦...

摺鋪唔銷貨的行為令公司現金流進一步變差...

仲要講未必幾年用180億投資品牌發展?! 即是差不多用盡公司資源去盡地一鋪嗎? 不要說笑了...

之前幾年, 匯豐銀行一樣有令人失望的時間, 但人地好好醜醜都肯做啲嘢鴉, 唉...

2011年9月7日

我的支出分配 2011

有錢人現時的支出分配是:

父母生活費: 20%
供樓: 30% (兩層樓)
月供股票投資及儲蓄: 10%
一般家庭支出: 20% (小朋友生活費, 家庭雜項開支)

剩下的, 就是有錢人自己的生活費以及個人消費儲蓄 ~~~ 20%;
如果上述支出增加 (例如: 加息, 屋企有額外錢要洗,有嘢要維修等等) 有錢人的生活費就會減少

2011年9月6日

我的資產配置, 收入分配 2011

近期股市波動, 有錢人的股票價格跌到一仆一碌, 眼鏡滿屋, 同朋友傾開計, 佢話我投資太過進取, 唔識得保留彈藥, 在最容易中目標的時間發放...

2011年9月2日

做個有錢人之路~ 2011/09/02

今天是2011/09/02, 距離 "起步" (2010/04) 已過了16個月, 又是時候回顧我的 "有錢人之路"了. 我的財務現況:

今個月, 有錢人做左傻仔.... 有關期權的...