有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2021年2月11日

有錢人回歸

有錢人對上一次PO野, 原來已經係4年零4個月之前, 有人辭官歸故里, 有人漏夜趕科場。

喺呢52個月嘅時間裡頭, 呢個世界改變好大, 剛好當時浸浸當選總統, 到依家玩左4年埋單了, 而有錢人個仔, 都準備要讀中學了。時間眨下眼就過去, 有錢人都過埋不惑之年, 睇野又有D唔同左, 如今有錢人又屎忽痕走返出嚟寫下垃圾鳥...


7 則留言:

  1. 支持!之前好多 blogger 寫寫下唔寫,所以我自己 bloglist 一直變。但人來人往,就算你四年冇寫,我一直都 keep 住呢個 blog,因為當年你 ge 分享啟發左我。依家你再寫返,太好喇 🤩👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,當年開始寫blog 純粹為自己去記錄,估唔到能夠啟發到其他人,實在感到好恩惠。

      刪除
  2. 嘩…師兄你終於回歸, 期待你的文章

    回覆刪除