有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2013年12月4日

有錢人期權倉 - 2013年12月份建倉

回顧2013/11 最後戰績:

月頭時候, 中移動股價一直慢速向下, 最低去過 $80.0 水平, 但有錢人完全睇唔到繼續向下的原因, 也看到股價在 $81.0 樓下已是十分超賣, 所以在那時候加碼 SP中移動. 結果估中了, 在
結算時, 股價反覆升上 接近$83.5 水平. 埋單計數, 原本的最高進帳都係8萬左右, 但加碼之後, 最終竟然有成十萬元進帳.... 喜出望外.

如果期間估錯的話會點?? 如果股價繼續下跌, 去到$79.0的水平, 就要平倉, 蝕水近兩萬.


= = = = = = = = = = = = = = = = =

踏入2013/12月份, 紀錄建倉情況:


941 中移動 (2013/11/29 收市股價 $83.50):

2013/12 月份到期倉位:

$80.0 SP @ $1.23

$82.5 SP @ $2.58

$87.5 SC @ $0.56
$90.0 SC @ $0.24
如果股價在 $82.5 - $87.5 之間, 賺得最多. 有錢人預期會在 $85.0 - 87.0 埋單

-- - - - - - - - -
2 中電  (2013/11/29  收市股價 $63.55):

$62.5 SP @ $0.39


如果股價在 $62.5 以上賺得最多.

- - - - - - - - - - -
A50 (2823) (2013/10/31 收市價 $9.89):

  $9.75 SP @ 0.07
  $10.0 SP @ 0.15
  $11.0 SC @ 0.07

只要 股價在 $10.0 - $11.0之間賺得最多
 -- - - - - -
12月份合約, 共收期權金大約 $65,000. 但有錢人預期部份應該賺唔晒, 埋單時應該會有4萬左右落袋吧.

= = = = = = = = = = = = = = 


現時戶口有超過50%按金比例, 用以備用作股價波動之按金需求及相關之買賣運作.
(由於期權戶口內的一些資金並非屬於有錢人, 我也懶得分開了, 所以不透露實際資金情況)

因為期權汲及高槓桿, 可以是一項高波動的投機活動, 沒有足夠的準備 (包括現金,心理,技術), 不要犯險!!

10 則留言:

  1. 看到博主收復失地,非常高興,幸運/巧合地我也是由中移動幫我賺凸前因貪變貧的損失,以後真要小心。
    大家加油前進。

    回覆刪除
  2. 你好, 請問你如何訂止蝕位? 及short call/short put期權金比例是否大約1:1?

    回覆刪除
    回覆
    1. TO 匿名, 多謝閱讀, 請觀看前文會有所解釋:
      http://poorhaves.blogspot.hk/search/label/%E6%9C%9F%E8%B2%A8%E6%9C%9F%E6%AC%8A

      刪除
  3. 有錢人, 有可能輸的時候, 點解要止損而不是搬倉呢? 止損的效果好一點嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. TO 匿名, 多謝建議.

      其實, 當每個月都要做一樣的操作的話, 相信我的止蝕與你的搬倉, 其本質是一樣的.

      試想想, "搬倉"要做的操作是怎樣? 而我所謂的 "止蝕"要做的動作是甚麼? 之後一個月又做了甚麼操作?

      刪除
  4. 有錢人兄,
    我都有興趣試下期權,
    想沽中國銀行認沽期權,姐係sp?
    我係一通開左個户口,
    不過我發現同價同月份沽價選單都有好多選擇,到底應該點選擇?
    又有咩要留意?

    回覆刪除
    回覆
    1. to 賢, 做SP要有入貨準備, 你亦要好清楚自己的賺蝕位, 在未攪清楚這些東西之前, 提議你不要真金白銀去投機. 你可以試試選一兩個位, 記下它當是你做了交易, 然後到結算前後睇睇有甚麼不同, 但切記不要胡信坊間的必勝法去亂倏期權交易.


      中國銀行的股價我不熟, 恕我未能提供意見.

      學多樣技巧, 點都有作用, 加油

      刪除
    2. 謝謝回覆。
      其實我已經有入貨既準備,
      我不過唔明白同價同月份都有唔同沽價選單選擇。

      刪除