有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2014年12月27日

跳出COMFORT ZONE (1)

今年年頭, 有錢人跳出COMFORT ZONE, 離開工作多年的公司, 放棄了穩定的收入, 進入到一個全新的領域, 一個充滿未知數的世界. 然而, 呢個世界就係咁得意, 一係就唔轉, 一轉就要你天翻地覆….



在未離職之前, 有錢人的事途都尚算順利, 由低做起一步一步地晉升成為經理級, 可以講比上不足比下有餘咁啦, 然而, 離職以後, 事情卻不同了, 所有工作都自己處理, 沒有手下, 只有雙手, 沒有穩定收入, 只會想著如何多做幾單生意.
 
正當有錢人為自己的生意打拼的時候, 耗來了

當時, 有錢人叫做有3檔生意, 分別為生意W, 生意S, 生意B, 當中生意B是新業務, 有付出無回報, 可以當佢無到, 生意W收支平衡有微利, 生意S有名無利得個做字即是說, 生意W一家養3, 仲養埋我頭家.
 
人生嘅嘢就係咁, 生意W生意不錯, 但好依靠位置, 可是業主收到很好的OFFER把物業賣了我們要關門了, 那就等於我的收入水源消失了…. 沒有生意W, 我的生意S也同樣宣報死亡, 當然, 生意B也唇亡齒冷, 死埋一堆. 突然之間, 做了 生意人的有錢人變成 失業漢”.
 
正當進入失業軍的有錢人正想搵返份工的時候, 朋友V打電話比有錢人, 邀請有錢人一同去一個沒有GOOGLE的世界打拼另一番事業, 有錢人心想…. 又係另一個 “UNCOMFORTABLE ZONE”, 另一個機會啊, 可是, 我的家庭又如何呢?? 跟有錢太太商量之後, 佢贊成我有條件下離家出走

有錢人真心感謝有錢太太, 感激她對我的默默的無限支持以及放任政策.

 可是, 人生的高低起跌波折反覆, 有時候真的是不給你一刻抖氣的空間...

(待續)

9 則留言:

  1. 努力打拼,總會成功,加油。

    回覆刪除
  2. 真係好難想像沒有google既世界係點,
    不過加油!!

    回覆刪除
  3. 生意難做,尤其是租人家地方。

    回覆刪除
  4. 希望藉以下二句:

    人間四月芳菲盡,山寺桃花始盛開。

    互勉,加油!




    回覆刪除
  5. 係10幾年前由安全地跳去O經驗既行業,創業之時收入约3千都夠搭車食平價餐既,未坐定就遇上香港大事03年沙士……之後都無餓死一個飯盒分2餐食繼續頂住上,當中滋味真係無法形容……感恩!現在公司運作順利已上軌道。

    有錢人兄努力!!! 魚兒

    回覆刪除
  6. 唯有堅持不認輸的心,能助你繼續走下去。柳暗花明又一村,祝否極太來。

    回覆刪除