有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2021年6月9日

ON L 9 的消費券 - 真係好L嬲

 正苦最近推燒肺券, 其實垃圾推野出嚟, 唔比人鬧已經很好, 但奈何垃圾是終身制的, ON9本來就是絕症, 無論你去到邊做咩位, 你一日ON9就終身ON9, 無得E的.



好L地地派錢就派錢啦, 攪乜春野電子燒肺?! 你估你垃圾正苦可以同高高在上北大人正苦嘅G持度到操作力相提並論?!?! 簡直白痴到癲.... 講左9世, 到依家都仲係講只係每月施捨一千大洋分5期比, 仲要限制收錢燒肺工具. 

若要人不知唔好太低B, 真係子華神都講左十年, 典解都仲要做呢D ON9 野出嚟勞民傷財, 攪到大家都唔高興? 

簡簡單單, 滿18歲永久居民, 一定要有個人香港銀行戶口, 比個日子限期, 就可以網上登記收錢, 咁你分幾多期比都無人會小你啦, 如果要推電子燒肺, 咪比多個選項出嚟比人揀, 電子戶口收錢可以額外多少少錢, 咁樣一定推到更多人用啦.

做左膠官咁耐, 都未聽過伊索寓言:北風與太陽?!?! 請各位膠官大人放過香港同胞, 放過自己祖宗, 放過自己個仔(還返個屎忽比個仔), 唔好再做柒事好唔好....

2 則留言:

  1. 最好笑係連payme都冇,大佬我唔會用支付寶架喎

    回覆刪除