有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年6月4日

西班牙的泡泡

從2007年匯豐銀行公報自己的 "次按問題"開始, 到2008年雷人兄弟, 到美國QE原子彈 1,2號, 中國阿爺4萬億, 然後加埋歐聯國債大戰 ~~ 最近, 希臘國債臨近爆煲邊, 這些金融風暴得閒就會走出來玩下我地. 上星期又到西班牙有銀行被國有化了... 對我們又有甚麼啟示呢?


根據網上新聞, 西班牙的債務, 同08年美國的次按問題都有啲似:

成報 (2012/06/02):
http://www.singpao.com/cjxw/tzxw/201206/t20120602_360662.html

信報 (2012/05/10)
http://www.hkej.com/template/onlinenews/jsp/detail.jsp?cat_id=1&title_id=105684



但跟美國不同的是, 西班牙沒有太多真真正正的富豪, 也不算是金錢大國, 不能自己開印鈔機, 自己發債自己買債, 亦唔夠班就圍搵交打, 靠打仗的戰爭開支令經濟恢復過來, 反而有點似希臘 ~~ 只有兩條路: 1) 等人救, 等運到, 等死; 2)捱窮過一段苦日子;

無論邊條路都好, 都有一半的人唔想, 而另一半的人極度唔想以至反抗: 即係全部人都唔想行緊縮開支政策, 但又苦無對策...  辦法不是無, 生路也只有一條~~ 痛苦地行過十年八載的苦日子吧, 西班牙人.

看到外國多個實例給遠在香港的你我睇到, 其實, 有錢人會覺得"我們最幸福", 最起碼我們的政府沒有能力製造一個次按危機, 而且, 我地有阿爺呢條水喉, 你唔掂, 我整個自由痕, 你無錢, 我整個資金半自由痕, 否則, 我地都已經同"希西"差不多了, 仲邊有咁多人得閒走出來話自己買唔起樓?! 工都無得你返, 飯都就嚟無得食嘅時間 (好似2003-2004年的時候), 有幾多人敢去想到買樓?

人要懂得感恩, 也要懂得居安思危.







沒有留言:

發佈留言