有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年12月11日

小小的交易費用會令你由贏變輸

承接早前提過有關有錢人的老闆整個戶口比有錢人玩, 跟手老闆介紹了幾個銀行, 證券行的"老友"比有錢人認識.

呢班大哥大姐, 當然個個來頭不少, 全部都係大行人仕, 佢地介紹親都算是"好嘢"嚟嘅, 但係手續費就真係貴到無朋友, 有錢人每次聽完, 心裡面就會諗, "你地真係夠老友, 手續費咁Q貴?!"

強積金的廣告都有教啦, 每年1%手續費的差異, 係可以令到大家的回報最終相差好遠嫁, 如我之前的文章"投資回報" ~~ 每年1%的回報差, 可以是20年之後差不多兩成的回報差距.

這樣的論調, 在頻繁的交易中更顯得十分重要, 以有錢人常常做的股票期權價外short put/ short call, 好多時的期權金都係收一百幾十元一張合約, 如果手續費係 $40/ 合約 跟 $20/ 合約, 看似只是$20的差距, 但是, 這$20就是勝負的關鍵; 假設權金收$100/合約,  $40就是40% of revenue, $20就是20% of revenue, 一般來講gross profit都係30% - 50% (因為有些合約是會由價外變做價內令到該合約蝕錢嫁嘛), 依家硬食40%手續費喎....你做唔做??

因此, 我同老闆講, 那些"老友"的機構, 不是我們"比得起"的收費, 都係搵返一般證券行吧. 這是為何證券行有生存的空間了.

= = = = = = = = = = = =

對於我們一般散戶, 最好的投資方法是減少交易次數, 選好想買的股票或指數基金, 就為此設計好投入資金策略, 嚴格執行, 在基本因素及預期不變的情況下, 不要因市場短期超買/ 超賣而做出莽動行為啊!! 否則受傷的就只有自己, 不要怨天由人. 

不是通過自身努力得到的財富, 很容易會流失的...呢啲叫做 "冤枉來, 瘟疫去".

共勉之!!



7 則留言:

  1. 想問下有錢人你用邊間行黎買賣股票期權?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 用耀記點解唔同5蚊行既....再平D喎...而且6張CONTACT以上都係收0.1%...
      無論散買同買大量都平過用耀記...

      刪除
    2. "5蚊行"雖然係平啲,但本人覺得始終規模較細,不足夠令有錢人放心放錢入去,所以比貴少少用間上左市的耀記

      刪除
  3. 耀記好似話係跌市時追收按金追得好勁....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,每次個市較大幅波動之時佢啲按金比例要求都會比港交所所訂的更高,所以佢被譏為"斂財證券",但咁追法從正面睇又可以說成"安全"啲喎.

      刪除
    2. 不過有d人玩期權個玩法係睇按金做, 果d人咪唔多鍾意囉...

      刪除