有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年12月17日

商界裸奔︰理查德‧布蘭森與他的維珍之旅

有錢人喜歡 Richard Branson, 佢喜歡打破界線 (break the rules), 喜歡自由 (也喜歡給人自由), 喜歡狂野 (佢有幾狂, 可以上網search一下就知!!!), 但他創立的公司, 卻是全世界最成功的綜合公司之一, 真係乜Q都做, 但又比佢做到, 你真係吹佢唔脹, 又羨慕又妒忌. 在這個能力的人, 有錢人就只可以想到李+X似, 不過, 李+x同佢係倆個好唔同的人, 你睇個樣就知啦. 哈哈.

講返本書, 其實都有點悶, 但當中卻有很多價值觀是太多太多人,包括自己都好容易忽略, 甚至是很多大企業都唔認同, 但RICHARD BRANSON就係嗰種能化腐朽為神奇的人, 你話唔得,佢偏偏得比你睇, 仲要得到你唔信...就好似 "維珍可樂"的生意....

有錢人最喜歡入面一句說話: "保護你的名聲, 不要害怕犯錯"; 這當中看似有點矛盾, 但細味之下...無論是做人, 做事, 公司, 個人來講, 這也應該保持的態度.

2 則留言:

  1. 有錢人兄,

    你投資金額應該不細,你會否覺得存在股票行唔安全而把部份貨放到中央結算户口呢?

    回覆刪除
  2. TO RICKY LAM, 多謝你的建議, 我的股票投資額不算多,一球都無...所以暫時未會考慮放去中央結算戶口, 等我有一球股票長揸之時, 應該會考慮了
    :-)

    回覆刪除