有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年6月9日

5年內細屋搬大屋 (一)

有錢人買了新樓多個月, 今日終於正式收樓了, 今天拎鎖匙入屋的一刻, 感覺又回到第一次成為業主時一樣... 又興奮, 又緊張...:

回看自己做了甚麼事, 所以有今天, 週不時就回顧一下, "三省吾身".

有錢人由未買樓到買第一層樓(2006)之前的故事, 係咁嘅:

起步 前傳 (一)
起步 前傳 (二)
起步 前傳 (三)
起步 前傳 (四)


在買樓之後這幾年間, 變化就係...:

物業與資產:

第一層樓由百零萬升到賣出時兩百幾;

在2010年頭, 買入第二層樓, 本來用來自住, 最後用來收租, 當時大約百六萬入, 依家市價升到大約兩萬五;

股票方面, 有賺又有蝕, 如果以開BLOG開始計就大約蝕三萬三, 蝕錢主因 "高買低賣" (預期失誤) 或是 "持貨力唔夠" (等錢洗); 如果以2006年開始計就大約賺萬幾;


現金流


對比2006年, 有錢人兩夫妻月入增加了8成; 當年只係十零K, 依家廿幾三十K;

有錢人加有錢太太儲蓄額增加一倍, 由當年一個月儲萬幾到依家差不多一個月兩萬幾 (包含樓按供款);

有錢人結左婚生埋仔, 頭兩年平均每月洗費$2,000, 今年開始返學 ~ 每月$4,000 (嚟緊8月又多一件化骨龍, 即是每個月支出又多$2,000);

2010年出租樓平均月收入 (減去差管雜稅) $5000, 再減月供約$4,000, 每月有$1,000回籠;

= = = = = = = = = =

上述情況如何令有錢人5年內買完一間又一間呢?? ~~~ 下期待續

7 則留言:

  1. 看來你下一步的提升, 不再靠重省錢, 而是投資技巧了。

    很多人都過不了這一關, 所以身家跟打工收入比率接近時就可以大大提升, 但身家增長到一定水平後就停滯不前。

    是時候展示你的財技了...

    回覆刪除
  2. 省錢.儲蓄是第一步, 儲蓄.學習投資是第二步, 尋找最適合自己的投資系統然後持之以恆是第三步,當做到"持之以恆" ~ 財務自由就指日可待... 我現在由第二步進入第三步.

    大部份人做到第二步, 或是開始第三步卻沒有持之以恆, 所以財富的增長, 甚至智慧(不是知識)也就停止了, 很可惜.

    回覆刪除
  3. 好多人都做唔到第一步,更何況第二三步哩


    回覆刪除
  4. 是故少數的人擁有及控制大部份的財富及權力, 不是因為想不想, 而是做不做.

    回覆刪除
  5. Hi 有錢人, I really like your blog, thanks for sharing!!
    but I have question
    對比2006年, 有錢人兩夫妻月入增加了8成; 當年只係十零K, ""依家廿幾三十K""
    then mean u and yr wife salary total from 10k on 2006 to 30k on 2012
    is that right?

    由當年一個月儲萬幾到依家差不多一個月兩萬幾
    but how did u save money 10k in 2006? and save 20k in 2009?
    Thanks!

    回覆刪除
  6. CHRIS, 謝謝欣賞.
    2006年的時候,我同老婆都各自有十零K收入,到依家就各自都有廿零30K收入.而從2006年起,我地已經有協議無論點死都要每個月幾多號入一定金額落聯名戶口.而隨著收入的增加,我地協議的存入金額亦相應增加

    回覆刪除
  7. ic thanks for the answer, i have other question about 2800
    here is the link
    http://poorhaves.blogspot.hk/2011/10/blog-post_14.html#more

    look forward your answer.
    Thanks!!!

    回覆刪除