有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2013年9月2日

YAHOO BLOG 逃亡潮

根據網上所有YAHOO BLOG網頁提供:


重要公告:Yahoo! Blog將於2013年10月30日進入唯讀模式,2013年12月26日關閉服務
經過評估全球資源及整體發展方向後,我們決定在2013年12月26日正式終止 Yahoo! Blog。為保障用戶權益 ,自2013年9月2日起,Yahoo! Blog將開放用戶的資料備份申請、下載、「輕鬆搬家」、通知我們新網址服務。



不是要做事後孔明, 有錢人在開呢個BLOG之前, 都有想過要用YAHOO 定係 BLOGGER, 甚至我有一個舊BLOG係用開YAHOO的, 但是, 我最後選了GOOGLE 的BLOGGER, 因為我覺得佢更似一個我要來寫嘢的平台, 相反, YAHOO就無咁好用了....

在呢三兩年裡, 印象中YAHOO都做過一兩次重大更新, 但是, 每次更新完新版都比人鬧到狗血淋頭, 新不如舊之聲此起彼落, 最衰就係有網友打去YAHOO都得不到被尊重的回應, 因此也越來越多人不用YAHOO, 轉用BLOGGER, SINA, 等工具.

今次的停辦, 好明顯又係一次  MARISSA MAYER 的"減排行動".

睇真啲呢個故事, 其實咪又一次的 ICQ , MSN 的故事之嘛, 日新月異, 推陳出新, 弱肉強食, 從來都係呢個世界的定律.

共勉之


5 則留言:

  1. 做得好、上次YAHOO更新時、我冇跟住轉BLOGGER、小豬、止凡等人己跳船
    事後孔明、選錯股是飛鳥自己~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕, 你可以止蝕、換碼, 仲可以檢視多次自己寫嘅嘢, 做嘅事, 將想法去蕪存菁, 塞翁失馬 焉知非福

      刪除
  2. 其實……佢咁樣新聞一下,令我發現原來寫BLOG的人雖然冇全盛期咁熱鬧,但係都唔少呢!!
    感覺到,仲留低寫BLOG的人都是真的有心在經營的網主……這也不錯~

    回覆刪除