有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年7月20日

借錢投資201207

上年11月, 有錢人借入短債, 玩左幾個月去到今年2月,  因為要換樓, 為了借按揭上更安全, 所以當時清還所有債務以騰出空間, 現在一切都成定局了, 有錢人再借入新錢. 今次不是計劃一年時間內清還了, 而是計劃分5年時間清還, 計算所有現金回贈, 送乜送物之後, 有錢人計算過, 今次的實際利率為5.5%, 即是P+0.5% ~~ 定息, 定額還款. 如果以私人貸款計算係唔錯.


由於今次貸款同按揭貸款不同, 是定息定期定額還款, 所以不會息隨本減, 即是在一家時間之後其實際年利率是於3%的. 所以有錢人已計算好要终止呢個LOAN 嘅MARGINAL POINT, 如果到時有更好選擇 ~~~ 還款走人, 否則 繼續還錢直至更好選擇或完約.

可能有朋友會問, 依家有錢人又唔係無足夠現金在手, 為何要比5.x %銀行賺呢?

首先, 我呢個loan 首兩年的實際利率為 3%, 提早還款行政費是餘額的2%, 全期絕無任何手續費,即是我只要搵到4%回報的投資, 已經可以成本打和了... 對我來說, 不難矣.

第二, 買新屋用上我大部份的現金了, 如果我想玩其他嘢, 一係就再儲錢, 一係就比 "成本"拎 "earlier availability", 所以, 根據上述所言, 我只要搵到4%以上的回報的投資, 我這個成本"就是"0", 這個提早投資的成本, 我願意付出!!

要在這裡表明, 我不建議大家盲目借貸投資, 否則就是 "投運"; 我更建議大家必須要先照顧自己的日常生活經濟財務, 才可以真金白銀去投資/ 投機.

5 則留言:

  1. 有錢人兄,我個人覺得如果係可以承擔到個借貸,借入黎投資係ok既,如果買入d有幾里息既股,基本上已cover到個成本。我自己都有借貸, 不過因投資既時機唔好反而拖低左我既回報。 賢

    回覆刪除
  2. TO 賢,多謝你的瀏覽.
    借貸投資及用自己多餘錢投資不同處在於時間限制較大(因為要還款),所以有紀律的人才可以"借貸投資",不是每個人都適合,否則,風險就會倍增.

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近又有銀行打黎撩我借, 一年,實際年利率5里幾,黎緊有隻想買既股票就派息(有4里)左右,攪到都有d心動想借添。

      刪除
    2. Why dont you top up money from your mortgage its way cheaper and have a much longer tenor for less negative cash flow each month.

      刪除
  3. to 匿名, 首先謝謝你的留言, 下次留言交流時可否告知高姓大名, 大家當識多個朋友, 以名字相稱會較親切嘛, 謝謝 :-)

    因為加按並唔係大家所想咁簡單地簽個名就攪掂, 基本上加按的手績及時間大約等同於做一份新的按揭, 有時仲要cut左成張按揭合約重新簽一份, 又係一筆手續及手續費、利息差、罰息、律師費....仲要銀行又會重新審視你的入息, 加按原因等... 如果有好的短期投資目標, 短期私人貸款會是一個好選擇~~ 只因為快、簡單.

    回覆刪除