有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年8月3日

有錢人期權倉 - 2012年08月份倉位

上次補返紀錄有錢人7月份的期權倉, 依家紀錄8月份的建倉情況:

全部941 中移動:

$77.5 SP @ $0.114
$80.0 SP @ $0.242
$92.5 SC @ $0.49
$95.0 SC @ $0.3764
$97.5 SC @ $0.133

有錢人的建倉方法是上月尾先做3份1, 到依家月頭已經賺了少少時間值, 風險在於上落有機會因為結算日而擴大波幅 ~ 故安全計亦只做 3份1的資金. 就好似呢幾日, 股價升上$91, 我的 $92.5 SC 就蝕住擺, 但因為我的機制係升/跌穿行使價外多一個價位, 所以唔會理 ~~ 只不過升勢引來的後果係按金加大, 所以直到昨日先有把握同資金做多少少其他價位的 SC / SP.

根據有錢人計算, 以我呢個建倉做法, 就算不幸股價大升過$95 或大跌到 $77.5以下, 如果到時我無信心, 只要我即時全部平倉, 咁就會打和....即是, 坐和望贏!!

(睇下我又係唔係真係得先)

2 則留言: