有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年8月6日

用股票期權賺零用錢的原理

有錢人曾經講過, 在期權市場上賺小錢是可以, 只是賺大錢就要承受高風險, 我相信對大部份投資者, 尤其是對新人來講, 這是很難理解的. 然而事實上原理就很簡單... 我地收錢為他人承受風險 ~~~~ SC 及 SP
為了避免令大家有個誤會以為期權係 "好易買好易中好易買餐餸", 有錢人就要從期權的本質說起.... 期權 (OPTION)是一個權利, 大家可以參考:



對於期權的DEFINITION, 有錢人不打算在此向大家班門弄斧, 大家自己學習吧.

= = = = = = = = = = =
有錢人只想分享, 大家如何有意識地在這個零和遊戲上, 賺取我們微簿的零用錢呢?

有錢人一直喜歡 "做莊", 因為是勝算較大又較易掌握.... 只是, 相對"風險"是無限大. 以下例子就是我們如何收錢替市場上的客戶"承擔風險"的服務:

(以下只是假設例子)

客戶A較早前用 $18買入一手500股盈富基金, 預期回報係一年4%, 即係$360, 雖然, 現在盈富基金已經升到$20, 但客戶A又怕盈富基金股價會下跌, 賺息蝕價得不償失, 所以佢就去期權市場 "買入"一年後認沽期權 (LP), 行使價 $18, 繳付權金$150.

這一個行動背後有甚麼意思呢?
客戶A $18買入, 現價 $20, 但他又買入$18認沽期權比返 $150出去, 這代表了, 客戶A用$150買了手上股票不會跌低過 $18的保險... 如果

情況1) :股價繼續高於 $18, 客戶A一定選擇不以$18賣走股票 ~~~ 比$150權金, 收$360股息. 再加股價上漲而賺價;
情況2) :股價繼續低於 $18, 客戶A以$18賣走股票 ~~~ 比$150權金, 收$360股息. $18買入, $18賣出, 股價不變無賺蝕;

= = = = = = = = = = = = 
我們的服務有點似保險公司, 所以我們就要"精算"在收取服務費的那個行使價有無水位, 有, 咪賺囉.

係唔係穩賺? 唔係嫁, 保險公司都有好多CASE被CLAIM爆啦, 但平均計就一定有水位, 只是唔同時間水位唔同姐. 

同枱食飯, 各自修行!!!
共勉之.









10 則留言:

  1. (18X1.04-18)x500 = 360 (include selling the share?)
    所以$360 應該不會股息吧?

    回覆刪除
  2. 有錢人一直喜歡 "做莊", 因為是勝算較大又較易掌握.... 只是, 相對"風險"是無限大. 以下例子就是我們如何收錢替市場上的客戶"承擔風險"的服務:

    這適合我們散戶做嗎?
    我自己也有跟隨有錢人的方法.月供盈富基金:)

    回覆刪除
  3. 我也是散戶. 但如果你已經做到:
    http://poorhaves.blogspot.hk/2011/04/blog-post.html
    內的預備功夫

    又唔介意波動較盈富基金高,更唔願意承受投資資金有機會歸零的風險, 是可以的.否則,還是不要沾手.
    反正不投資期權也不代表投資成績會差,最重要是找到你喜歡的投資工具,深入研究~~有趣味又有錢賺才叫做PERFECT.

    回覆刪除
  4. 例子中的 $360 假設全部是股息

    回覆刪除
  5. 感謝有錢人的回答.
    其實我都是現在才知道.我們散戶其實是可以Short put or short call
    多學一點也不錯呀:D 謝謝有錢人!

    回覆刪除
  6. Hi 有錢人,

    我一直是你個BLOG既讀者. 我本身沒有買賣股票期權/期指經驗,想請教您對於銀行提供既"高息外匯掛勾票據"既睇法 (有點像外匯期權, 中X叫"兩得存款"?!), 有何"暗湧/風險"要留意? 望指教!

    回覆刪除
  7. to penpen,多謝閱讀,高息外匯掛勾票據我沒有做過,但有睇過下,據我的理解(對於此,我絕對是layman!) 這所謂的"高息"根本上可以看作是sp一隻甚至多隻外幣的期權金,而你的對手是銀行.中信泰富早幾年(好似2008?)出現過一次大問題吧,好似就是類似的合約.

    個人認為,"沒有咁大隻蛤蜊隨街跳", "做你最喜歡及最善長的投資,專注地做"

    意見供你參考

    回覆刪除
  8. hi 有錢人 多謝回覆 ! 我通過網上看睇過"兩得存款" 的接貨價(行使價) 是 由銀行決定, 客人只可選擇合約期, 協定利率 (權金) 也是由銀行決定 ; 並非像股票期權般買不同價位及同時做 SC/SP 的風險管理操作 ....
    還是好好學習股票期權比較好 ! 另外, 除了 HKEx 網站, 你可否推介一些好書昰適合初學者的 ?謝!
    Penpen

    回覆刪除
  9. TO PENPEN, 我有一個分類叫 "閱讀"(在右面), 你入到去充睇到我一些有閱讀的分享, 雖然唔係全部我過的好書都有寫,也不是所有書都係有關投資, 但如果你睇得晒入面所有書,你一定有不少得著. 加油!

    回覆刪除
  10. Hi 有錢人, 謝謝你的建議, 我會找自己感興趣的去學習!也請你繼續寫多點文章與網友分享!

    Penpen

    回覆刪除