有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2021年2月18日

全民皆股, 是時間加強風險管理

 由上年3月股災至今一年, 大市又最低22000點左右, 到依家31000附近, 當中大部份升幅都來自"新經濟"股, 在參與股票買賣的人入面, 有D在這過程中大賺特賺,有D就無慾無求因為佢地無乜入過科技股.


老老實實, 有錢人雖然鐘意研究股票, 但我比較喜歡去研究公司的生財方法, 做生意嘅方向, 所以,對於呢D新經濟股, 著實唔太懂,  看到身邊有不少朋友為之瘋狂, 炒呢炒路都可以賺過盤滿缽滿, 一方面為佢地欣喜之餘, 當然或多或少都有D葡萄的了... 嘿嘿... 因為, 我都係人嚟嘅


然而, 個市嚟到依家呢刻, 我又要跳出嚟講... "個市風高浪急, 一定要做好風險管理"


有錢人見到的SIGNAL:

1. 2800 盈富基金個YIELD 已經去到2.43%, 過往經驗....2800個YIELD去到呢個位, 個市都係差唔多見頂. 

2. 無論食飯搭車行街,都聽到D人談新股, 講股票

3.新股不停上市, 而且隻隻都大賺特賺, 人人都想抽


SIGANL 越強烈, RISK 越高.....

利申: IPO我都有抽,但次次唔中..嗚呀


3 則留言:

  1. 我都覺得呢個市況唔會長久維持到,可能都係幾個月貨仔🙈

    回覆刪除
  2. 無孖展抽?否則唔會次次都唔中㗎

    回覆刪除
  3. 連跌咗好幾日了
    市場又突然好灰
    我反而覺得冇咁驚,回調是健康調整
    否則新股一浪又一浪地排隊上市,到時大市更熾熱吧?

    回覆刪除