有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2011年5月14日

今天又入貨了 - 1688阿里巴巴

有錢人一路都有留意住 1688阿里巴巴, 原因好簡單, 連有錢老婆都時常用的產品, 其公司必定好嘢, 這是我的生活經驗, 過往, 呢位巴巴被炒得太高了, 所以有錢人覺得不夠底買, 但最近無論業績同新聞都對此公司不太有利, 所以股價亦應聲下跌, 加上有錢人買完中人壽之後仲有少少錢剩, 故此不會放過機會 ~~~ $13.22 入貨了;

有錢人預期, 阿里巴巴兩年之後每年每股盈利不少於 $0.5, 每年派息將不少於 $0.25, 股價不低於 $20, 即是複利增長不少於 20%.

7 則留言:

  1. 你太早出手了...

    回覆刪除
  2. 或許吧, 不過我一向都係計到啱數, 回報合自己謂口就出手了, 所以我經常都係一買就跌, 跌到咁上下先反彈

    回覆刪除
  3. 我唔係指呢樣, 係阿里爸爸內部會有機會被再度掏空, 核心價值會有進一步下挫危機. 即係從價值投資角度睇, 假設間公司有5項核心業務, 股票價值亦為$25, 呢家掏空o左一個, 實質價值為$20, 相對之前如果純看股價, 平$5喎, 實係超值啦, 實質上忽視o左盈利能力亦同時減低o左所導致o既股價減值.
    阿里爸爸現時出現o既唔係盈利問題, 而係核心問題, 現在管理層遊戲未結束之前, 唔係投資最好時機, 佢股價從上年$20水平下滑至今, 的確對只從股價加上表面數據作投資判斷o既人o黎講, 係一個陷阱.
    如果佢如我所料, 亦係對馬雲最有利, 會再有掏空阿里爸爸核心價值o既舉動, 介時$8也可以買到.

    回覆刪除
  4. 今日一則新聞更加強我o既觀點:

    馬雲272億購雅虎所持阿里巴巴集團15%股權被拒

      《經濟通通訊社31日專訊》據消息人士透露,馬雲於去年底向雅虎提出以35億美元(約272億港元),購回其手上15%阿里巴巴集團股權,雙方去年洽談進展良好,對方亦已口頭同意,但當拿出具體方案時,對方卻突然反口,因而對雅虎感到失望及沒信心,強調往後再作洽談會先要求對方寫清楚條款。
      以馬雲的出價計算,阿里巴巴集團估值約為235億美元,其出價較2005年時雅虎出價有逾八倍溢價,但雅虎或是基於出價不足,或是不願將於集團的持股量由43%降至28%,最終亦沒有接納建議。

    回覆刪除
  5. 多謝提醒 這些我都有留意到 但馬雲是創辦人 這是我相信他的最大理由 一個成功企業的創辦人 就像一個國家的始皇帝一樣 寧死都不會想亡國 現在的故事 個人認為是權力鬥爭的行為 但爸爸業務發現良好 未來必定水脹船高

    回覆刪除
  6. 錯了! 你呢種"創辦人 就像一個國家的始皇帝一樣 寧死都不會想亡國"是企業家才有o既想法, 馬雲呢家根本準備另起爐灶, 將爸爸有價值資產轉移至自己新公司, 掏空後再逆向收購, 呢種都係一種財技, 對馬雲而言有利, 但對小股東就...

    回覆刪除
  7. 匿名人士不錯wo,有沒有bolo?

    回覆刪除