有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2011年10月14日

說到做到 - 開始盈富操作基金

在上個月有錢人出了一文 "有錢人要退休 - 原來就是這麼簡單?? ~~ 2800 盈富基金 ", 即時已經身體力行, 開始 "月供"盈富基金, 卻展開 "機械式操作" ~~~ 其實好簡單: 就是每個月月尾都睇住其息率, 然後按 "守則" 操作;

 <2%: 買入1個單位, 賣出20%股量;
2%-2.5%: 買入1個單位, 賣出10%股量;
2.5% - 3%, 買入一個單位*, 不賣;
3% - 3.5%, 買入兩個單位*; 不賣;
3.5% -4%, 買入三個單位*; 不賣;
>4%, 放心買; 將錢分幾注加碼; 不賣;

*一個單位可以是一千, 兩千, 五千, 一萬..... 視乎每月可動用現金水平

此操作在於大市 "高估值"時 或上升時, 可一面不停低價買入, 一面高價賣出, 在"低估值"或下行時, 則會要求加大投資/ 買入量; (詳細睇返舊文).

當然, 有錢人是不會放棄選股的, 只是會慢慢減少其份量 (不高於50%, 其餘為"盈富操作基金"), 原因:
1. 有錢人並非專業投資者, 選股回報未必高過"盈富操作基金";
2. 此操作計劃, 加上有錢人同有錢太太的買樓收租行動都已足夠滿足財務計劃大部份要求;
3. 時間越來越唔夠用 ~~ 工作以外還有家庭, 朋友, 自身; 選股成功 (選擇到 X倍股)的滿足感, 並不能與之相比 ~~~ 股市上搵錢不是我的第一目的, 只是我的生活工具, 最多, 也只能說是興趣之一;


= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =


唔記得邊個名人講過, 同一樣事情, 最少要講七次, 先會真正令人有所記憶... 所以
重申: 我希望50歲前可以 "退休" (其實最好45歲); 之後以個人資產回報支持自己的生活費.... 距今剩下15-20年

我要有一千萬資產以產生每年不少於30萬收入

11 則留言:

  1. 有钱人先生,在你博客真的学到很多
    投资初哥,关于香港认购2800有几点想请教一下:
    1. 联交所关于ETF的说明有“買賣ETF可以透過經紀進行,交收方法亦與其他證券無異”,这里的经纪指的是哪些?现在我只知道通过各大银行可以购买ETF

    2. 如果选择银行做ETF投资,手续费等各项费用大致可以分为两项:(1)證監會和联交所的行政收费,包括交易费印花税等,据说不超过投资额的0.108%;(2)经纪,亦即银行,的收费,包括佣金、保管费等,且都有最低收费标准。第一项是硬性收费,而第二项各家银行略有差别,比如说恒生的保管费每月征收,而中银没有此种收费。对于每次投资一手的人来说,有没有什么好的推荐?

    多谢你!

    回覆刪除
  2. to yaniel, 首先, 多謝閱讀.

    1)因為我地散戶一般買賣股票,無乜可能亦唔會自己同買家/賣家直接傾價錢、做股票持有人轉名,而係一定通過銀行, 或者股票行的, 佢地咪係我地嘅經紀囉.

    2)如果你買賣唔多,又每次都會買一手,唔係做月供股票, 我建議你去啲大間啲嘅股票行開戶口會慳少少~ 至於銀行一般來講服務費會高少少,但連結自己戶口的話,錢銀往來就會方便少少. 睇你從咩角度去睇咋喎

    回覆刪除
  3. 請問如果息率2.5%以下,點解要又買又賣,而唔係計左個差額而只賣呢?有d咩理由,真係唔係好明

    回覆刪除
  4. 這是一個好問題, 閣下會有此問題, 代表你會反思及提出問題. 以達至最好結果.
    如果計算好差額, 當月是可以只賣不買, 上述方式是一個"守則", 可視之為STRATEGY, 而"計算好差額而只賣"是一個做法, 可視之為 TACTICS, 這個做法對比起又買又賣,可以減低手續費.

    回覆刪除
  5. 補充一點, 當倉內已經沒有股票存貨,"計算好差額而只賣"就會變成"計算好差額而只買"的行為.

    回覆刪除
  6. 多謝讚賞,其實我剛開始出黎做野,預計每個月大約可以供3千到,相信近十年都可以唔郁筆錢,對股市亦冇咩認識,以下幾個問題想請教下:

    1. 將全部錢投資盈富,可行嗎?
    2. 應該月供定儲幾個月逐手逐手咁買?如果按你所講,我將"一單位"訂為一千,適合嗎?
    3. 透過咩途徑買盈富比較好?銀行,經紀 or証卷行?其實分別大唔大呢?
    4. 除左投資盈富,有冇其他建議可以比到我?

    回覆刪除
  7. Hi有錢人
    just wanna know where i can buy $1000 or $2000 of 2800?
    only in 證卷行?which one you can recommend?

    回覆刪除
  8. to匿名,
    1)如果對股市無咩認識,盈富已經係一個不錯的選擇了;但最好留意現金在身邊以作應急之用;
    2)每月供幾多及如何做都是tactics問題,你應該是最清楚自己的經濟狀況,所以我不便比意見;
    3)一般銀行有月供但整體收費會較貴,證券行未必間間有月供但收費較平,也可以用已買股票做底押做"孖展"或full cover 股票期權, 但不建議新手玩太多扛摃;
    4)建議你先看 "投資股市做功課"系統,然後自己去搵有興趣投資的公司:
    http://poorhaves.blogspot.hk/2010/05/blog-post_17.html


    to chris,
    有關銀行與證券行的簡單比較如上,我沒有特別推介,但如選擇證券行,選一些大間點或上了市的應該會安全些,這些風險通常在跌市時才出現問題的.

    本人之前都用銀行月供,但現在"有錢左",唔做三兩千的月供了,可以一手手咁買,可以用上證券行"慳"多啲,同埋得到同時做埋margin及股票期權一間過的方便了.

    意見供你參考

    回覆刪除
  9. thanks for the answer!
    ”有錢左“是指要幾錢到?我有大將500k可以玩,夠嗎
    just want know, if 一手手咁買, 你會一個月大約買幾多次?都係一個月買一次?

    其實2800我都成日用渣打買,當佢排左息同升左價加埋total有10﹪income,我就會賣左佢...
    睇左你個方法,先知自己諗得太簡單...

    用你的方法睇,今日佢收22.4, 計番息率(0.5+0.13)/22.4*100%=2.83%, 是指可以買一個單位(一手=一單位)嗎?
    如果息率去到3%就兩個單位
    咁樣計岩呢?

    問題一:個傭金好似好高咁?我應否一個月只集中做一次買賣?如知選那一天呢...?

    問題二:做埋margin及股票期權一間過的方便了.
    股票期權我明,你有文章解釋,但margin有冇文章講解?
    Thanks!

    回覆刪除
  10. 順便問埋,你對樓市點睇?黎緊會睇D咩指標黎決定是否入市?Thanks!

    回覆刪除
  11. 雖然我係一個股票經紀, 不過都無想到#2800呢個方法, 多謝你! 但自己卻沒有徹底實行, 只在息率3.5時買了一手, 可以講買完未輸過.

    最近mpf自遊行炒到熱烘烘, 令我想到一個既可做到月供又可自己控制mpf資產的方法, 這便是把mpf的錢以及月供的錢轉做恆指基金.

    因為2800也是以恆指為標的物, 所以買指數基金即等於買2800甘樣. 息率低時可先轉做保本基金. 息率高時轉回指數基金, 如果無得轉也可自己在市場買2800.

    甘樣就唔使煩d基金經理, 自己話事了.

    thanks!


    回覆刪除