有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2011年8月10日

2011/08 頭, 股市大肚瀉

近兩個月, 股市都被美國的債務問題困擾住, 由高位近兩萬三跌到現在的一萬九千多點, 有錢人的股票戶口當然是無法避免.... 累計無左 25%....

期權戶口今個月已打靶, 平晒倉, 早幾日埋單無左兩萬幾... 好在一早平倉, 否則, 已經唔見多幾萬... 呢個就係 "槓桿的威力"; 所以, "小賭可以怡情, 大賭會輸身家" !!!

但係因為個市狂跌得咁勁, 加上早前賣走了宏利及基金增加了現金, 造成我買貨換碼的機會 ~~~ 中人壽 @ $22.XX; 盈富基金 @ @19.XX;

不過, 由於個市始終都係下跌太多了, 有錢人的身家都唔見左一截了.... 如果係長線投資優質資產, 例如收租物業, 收息股 - 如2800, 基本上無乜所謂, 下跌多少隨緣吧, 最緊要定時定候有錢收就是了, 如果好似我的期權咁, 贏的時候好風光, 但輸就一次輸清光, 連贏嗰部份都嘔突, 呢啲突如期來的下跌就真係輸到無晒了.

沒有留言:

發佈留言