有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年2月27日

1688 阿里巴巴私有化

上星期阿里巴巴復牌後正式宣佈其私有化計畫, 以 2007年招股價的 $13.5代價私有代阿里巴巴, 原因是:

"由於公司實施策略轉移規劃,以及對近期增長計劃的影響,可能持續導致投資者對股價看法與要約人對公司長期潛在價值看法之間出現分歧,在私有化後,要約人和公司將能夠以長期利益為重作出策略決定,而不會受公開上市公司所涉及的市場期待、盈利可見度和股價波動的壓力"


雖然, 散戶門對他的私有化也差不多一致劣評, 但有錢人的想法卻不盡相同, 可能因為計埋計埋, 有錢人都賺了廿零個percent, 本人覺得, 大股東都未算係賤人, 起碼都係用返上市價私有化, 最多大家話佢借錢唔比"息"姐... 君不見電盈如何比人拆骨煎皮,各散戶如何無奈?? 阿街哥如何上下其手, 呢頭私有化不成, 嗰頭轉移資產, 成立信託基金再上市, 呢啲先叫做"高人"!!

有論者說阿里巴巴曾經上到四十幾蚊, 依家得返十元八塊先嚟私有化係無恥, 但有誰迫大家到四十幾蚊去追貨的呢? 而大股東又有無在最高位減持, 然後趁低價增持再私有化? 投資是有風險的, 但對巴巴迷 (如我) 來講, 這不是致命傷, 反又仲有少少甜頭添 (是我好彩嗎?). 當然, 有錢人相信, 如果巴巴唔係要私有化, 我必定會長揸以賺取更高回報. 但現在嘛, 還是放手吧

懂得放下, 才能活在當下.

如果巴巴再上市, 我會再買, 或者說, 如果它不能私有化, 我會買返佢....

沒有留言:

發佈留言