有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2010年5月20日

投資股市做功課 (七) ~ 最終回

通過了初步篩選, 睇過財務報告, 年報, 計過自己的目標價格, 其實, 大家都心裡有數, 一間公司是否值得我們將錢交比佢...


呢兩步係最後兩步, 一般好公司都一定無問題, 但如果通過唔到, 閣下真係要好好考慮是否投資入去該公司了, 因為, 一個唔好彩, 係無全軍盡墨的啊...

程序六: 公司警號;


紅色驚號: 如果出現下面的情況, 請不要投入你的錢, 否則.... 請閣下自理:
1. 公司經常性收入不斷按年下跌;
2. 公司應收帳增加比率大於收入增加比率;
3. 股數增加比率大於收入增加比率;
4. 公司大部份盈利並非來自經常性收入;
5. 資產投資細過折舊;
6. 單一大股東或家族股東控制超過60%股票數, 或是不足10%;
 
程序七: 管理層公析
"物以類聚", "上樑不正下樑歪" 所以, 要睇清楚公司管理層的背景.


我自己最近呢幾年就係用呢個方法去選股的, 雖然未必係最賺錢的股票, 但我就買完之後好放心擺, 因為心裡有數預期呢啲我自己選擇的公司會有啲咩成績交比我.
 
而因為個市呢幾年都幾順 (雖然近期又有波浪...), 我選嘅公司一般都超額完成.

我相信, 我呢種投資股票方法, 雖然唔係最賺錢, 但一定好過8成以上無做功課的所謂 "投資者". 做到平均每年不少於10% 的回報率; 否則, 我就會改變我的投資策略.

沒有留言:

發佈留言