有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2013年6月14日

貪字得個貧第四集

貪字得個貧系列

呢一篇文章系列, 係有錢人最唔願意出的文章系列, 因為出親都無好嘢, 而且, 每次出文都一定係自己的貪心/ 或是不甘心行為不能得逞, 引來更大的損失, 才會引發自己要出這一系列.... 今次, 都係衰埋同一樣嘢.....唉....


七情六慾: (七情: 喜、怒、哀、懼、愛、惡、欲。六欲:色慾、形貌欽、威信姿態欲、言語音聲欲,細滑欲、人想欲。) 人皆有之, 有錢人都係人, 當然亦不例外. 原來, 投機的事, 對有錢人來講, 更容易被這七情六慾所影響, 要加倍 "靜心".

話說今次下跌週期, 已經維持了好多日, 而有錢人的期權倉有一些 SP都已經由價外變價內, 本來有錢人都無乜所謂, 入貨咪入貨囉 (部份), 點知,屎忽痕痕見佢跌得咁上下, 又貪鬼心心加碼整返啲SP, 搏佢反彈賺得更多....

2013/06/13, 我會記得這個端午節後得第一個交易日: 把我今年上半年的期權行潤, 全部一掃光!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


這是一個非常非常慘痛的超貴價課堂 (成個MBA都讀到, 你話貴唔貴)??

都係老生常談嗰幾句:

1. 唔好賭, 真係唔好賭, ~~~~ 我今次係衰在把投機變成賭博;
2. 要有認輸的勇氣 ~~~~ 今次我就係唔認輸, 想搏反彈, 本來今個月最多打和姐, 依家輸凸晒;
3. 設定了的規則, 自己一定要堅守, 努力堅守 ~~~~ 我沒有做兩個價位外的SP/ SC, 做了價內;


之前自己講過, 提醒其他網友的守則, 今次完全自己犯晒, 底死~~~~ 十個底死..... (雖然啲錢係我嘅, 都係咁話)



還好, 有一樣嘢係, 我慶幸自己個底厚, 也慶幸斬得切, 無玩死自己. 今次跌錢, 就是將今年期權的利潤還出去了... 從新上路, 我還有很多年的路要行呢....

另外, 跌得咁多, 緊係慢慢睇慢慢揀, 買正股 ~~~ 依家盈富 3.08%息率, 中移動 4.5%, 中電 4.1%, 太多太多, 不能盡錄....

但是, 我唔會出手, 因為覺得未夠平吧.... 反正我手上的股票, 息率比依家更高, 這方面, 我唔會急

~~~~ 說來奇怪, 小弟對待股票的 "忍功", 比對待期權的功力高出很多 ~~~~


共勉之

14 則留言:

  1. 其實你的規則定得很好,只是近價的SP實在經不起像昨天的大風浪。

    想問你為什麼會選擇平倉而非接貨呢?

    又網上有人覺得SC比SP安全, 你的看法如何呢?

    個人認為7月份應該是繼續尋底的月份, 你會繼續開SP嗎?

    問題多多, 請見諒及多謝指教, 祝 早日願望達成, 做個快樂有錢人

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的支持, 我沒有全部平晒, 只是把我因為貪心而做錯的部份處理掉, 還有一部份會入貨.

      其實,理論上SP及SC的風險是一樣的,SC看似安全D,但權金比率低,升起上來的虧損也一樣.但感覺上爆升的機會,比暴跌的機會少.

      今個月是貪字得個貧, 七月會繼續開倉, 要堅持努力做乖仔.

      刪除
  2. 身為過來人,投資路上小不免遇到一次深刻的經驗,就當上了一個實實在在MBA也教不的課程。向前望,繼續努力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正:應該是「就當上了一個實實在在MBA也教不到的課程」。

      刪除
  3. 我並不太認識期權買賣, 只對其操作有少許概念, 因而沒有沾手。

    股市的確會出現一些超高波幅時期, 買賣期權本來就是讓生意人或正股人作對沖這類風險之用, 但對投機客來說, 這是少數會大賺或大蝕的日子。

    拿期權作投機活動, 感覺機率對散戶沒有多大好處, 就算長時間贏, 贏很多次, 但輸一日特別波幅可能已經輸凸。

    可能如果你真的嚴守自己所訂的規則, 有機會能穩賺, 我不太清楚, 還是這一句, 「小心風險吧」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 止凡兄, 做投機活動,嚴守紀律最重要,今次如果我係嚴守紀律,這個月雖然波動很大,但最多也是打和或是只是蝕少少, 睇記錄是平均每年會有一次咁樣的情況出現, 但沒有嚴守紀律的我就發生今次大蝕,所以這是一次很好的教訓 ~~~~~ "貪字得個貧", 還好的是, 今次只是把今年的獲利蝕返出去而已. 波動的風險還在控制之內 ----- 痛,但未死得.

      刪除
  4. 其實如果遇著今個月的市場,相信做價外也不能避免lost!本人做了價外也lost,共勉之!

    回覆刪除
  5. 人生往往就是這樣的無奈,到你投降,個市就會行你之前想要的方向。不過,千萬不要氣餒,慢慢重新上路。我跟你很相似,但不是賭博,是跟自己賭氣,輸錢後我學會了冷靜,相信市場,不要相信自己的直覺。

    回覆刪除
  6. 今次因貪博反彈,我亦輸光了多年累積的利潤,又要重新上路。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 咁你比例上應該"甘"過我, 教訓比我更深(苦笑), 因為我都係失去今年的利潤,而你係多年累賺的都"還"出去了.
      但最重要係 "留得青山在, 那怕無柴燒" 有能力比得起呢啲學費,我地重新上路,未來/明天一定會更好, 加油!!

      刪除
    2. 對,剛剛完成一宗交易,又可在7月份重新上路,我地加油,好快就賺凸所交的學費。

      刪除
  7. 我上月到價SP
    乖乖入貨
    現在賬面損失不少
    傷心......

    大家努力~~~~

    希望快D賺番啦~~~~

    回覆刪除
  8. 我都係呀.

    希望可以在你身上學到野.

    Thanks.

    回覆刪除