有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年3月5日

現金流安排 ~~ 一闊三大

做個有錢人之路~ 2011年結中, 有錢人對2012 許下希望:

"展望2012, 有錢人希望:
1.
買車, 家庭型七人車;
2.
買樓, 舒服型3, 實用要有700sf 以上;
3.
公司加人工 3, 投資回報 50%;"

事隔只是兩個月, 發現已經差不多做得到了:
1. 買車: 已經買了, 而且只用了預算的30%左右的;
2. 買樓:已經買了, 而且不是3房, 是4房; 
3. 公司加人工: 沒有3成那麼多, 只是兩成左右, 但未計花紅, 如果有錢人要在今年內得到餘下的一成就要加倍努力, 為公司創造價值, 我的收入也就會水漲船高;
4. 投資回報: 由於為了買新樓, 已經賣股賣權又還短債, 暫時沒有太多多餘錢, 過多兩個月應該會有返多啲餘錢可以投入返股票及期權;




然而, 在這一連串的動作發生後, 其實有錢人的現金流都出現了不少改變:


收入: 
經過一輪資產轉移、加人工、賣股又賣權.....家庭收入大約多左一成幾... (希望遲啲有錢太太都會加人工幫輕下啦)


支出: 
供樓加差餉地租管理費比之前多了 $8,XXX蚊;
新車平均每個月要洗多 $1,500-$2,000 未計油錢及車場;
遲啲要請家傭, 平均每月支出 $5,000;




嘩!!! 一個月洗多萬幾兩萬...仲未講有錢太太又有左了, 小朋友遲下出世的每月奶粉尿片錢都係錢... 即是將有錢人加嗰份人工比埋都唔夠, 換樓令有錢人的可支配現金流下降了, 換來的, 是生活上的舒適!! 不過, 如果從另一角度睇, 依家每個月供樓比多左錢, 其實又係另一種 "儲蓄" ~~ 儲左落層樓度囉.




沒有留言:

發佈留言