有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2013年1月12日

控制金錢的能力

在 "資產配致 2013 ~~ 計劃2 (行動) "提到, 有錢人把放租樓賣了, 前後手頭上共有200萬流動資金, 有錢人係一個"有錢就身痕"的人, 經常都會心癢癢, 要搵啲嘢做, 搵啲地方"洗"左啲錢去, 真係要風吹雞蛋殼, 財散人安樂...

有人說, 當你有"能力"賺到一百萬, 而又有"能力"控制到呢一百萬, 你就可以有能力賺到一千萬; 又當你得到那一千萬又控制得到它, 那就是時候要邁向搵一億的能力.


然而, 這一刻有錢人都未覺得自己有能力好好控制到這 "一百萬", 也未有能力同把握可以憑一百萬去賺多幾個一百萬回來, 雖然, 以淨資產計, 有錢人老早已經得到一百萬, 但講到流動資產, 甚或是現金一百萬, 這是咁大個仔以來第一次, 看見自己的銀行存款上有7位數字停留超過一個月, 而且, 那不是水過鴨背式的放在銀行又要轉戶那種啊.

中國人有句說話: "冤枉嚟, 溫疫去!" , 沒有通過努力得回來的錢, 是很容易消耗掉. 所以, 我必須更努力去加強自己控制金錢的能力, 也更要加強自己的賺錢能力!!

目標~~有錢人希望以一千萬淨資產以作"退休生活"之用.

2 則留言:

  1. 我都係控制唔到有大量CASH,3百萬中已有大部份套在股海!!

    回覆刪除
  2. 有人說擁有一百萬同擁有九百萬都係同一個境界, 但超過一千萬又是另一個境界...希望我們都有機會進入"千萬"的境界吧

    一定要有個好的計畫"迫"自己有計畫及時序,有限制地"洗"錢...樂觀地看, 這可算是happy problem, 總好過要為3餐煩腦的境界啊

    回覆刪除