有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2010年9月7日

誰說人是理性的

"誰說人是理性的" 是Dan Ariely 的 "Predictably Irrational" 的譯本. 另有一個版本叫做 "怪誕行為學"


你有無試過做了一些傻事之後覺得自己好傻? 又有無試過同自己講, 以後唔會再咁傻, 點知都係一而再, 再而三咁傻? 而且每次都係好冷靜地去做傻事? 不要緊, 因為原來 "傻" 係人性來的

書中用字不是太過深奧, 而且其中講述的事情亦十分生活化. "傻" 唔係蠢人專利, 就算聰明如名牌大學的大學生, 碩士, 博士都一樣會 "傻". 這是我們身邊好多好多不理性的事情發生的原因.

作者是一個經濟學家, 一般經濟理論的基礎就是人是理性的, 才可以作去預測. 但原來, 人是 "不理性"的, 但都可以被預測. 如能深入了解此書內13個社會實驗的意義, 將能令你更好地管理好你自己的人生與及金錢.

有某一些章節, 令我聯想起點解股票市場的 "不理智" 如此多, 但仍有一少部份人能夠 "利用"這些不理智去增加回報率.

沒有留言:

發佈留言