有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2011年2月9日

345 維他奶 (二)

程序二 : 搵左喇, 否則邊有個分析呢? (參考投資股市做功課 () )

程序三 : 目標價 (參考投資股市做功課 () )

1.
預期收入不少於33;
2. PROFIT MARGIN:
不少於10%;
3. profit amount: 30
x 10% = 3.3
4.
預期公司股數: 不多於1030m
5. EPS (earning per share): 3
/ 10.3億股 = $0.32/ share
6. P/E:
有錢人預期係25-30 (依家係27.8)
7.
預期高價及低價/ 平均價: $8.to $9.61, avg: $8.81
8.
買入價: $8.81 x 40% = $3.52 to $8.81 x 60% = $5.29
   
依家個價成$7.12, 咁咪好Q....?! , 真係好貴

程序四: 公司行業分析 (參考投資股市做功課 () )

1.
brand更響? 1, 在香港, 一般來講, 紙包檸檬荼都係得兩個brand最多人買一個叫維他, 一個叫陽光, 其他brand? 唔係無, 少啲姐~ 至於其他產品呀, 一般般啦

2. sales model
更有效? 1, 在香港, 佢地一般唔會點減價, 而且價錢亦比陽光, 但銷量又唔差好遠喎 (呢個係有錢人經常去超市睇返嚟嘅), 但每次佢有promotion, “係咁依減少少就真係比人搶到爆.

3.
是否市場領導者? 0, 在香港 ~~ !!!! 但其他地方就緊唔係啦展緊

4.
商品是否必須品? 1, 有錢話係, 起碼對有錢人的家庭來講是必須品, 尤其冬天出街都會諗起想飲 熱奶 熱精

5.
supplier的控制力? 0, 唔知有無, 所以比佢0

6.
收入是可預期? 1, 有錢人已經打左折比佢個收入預期添嫁喇 (睇返程序三), 而且佢主要收入來自香港, 真係好穩定

7.
客戶數量? (多就加分, 少就減分) 1, 係香港人就係客, 仲有佢開展緊大陸同澳洲市場都唔錯 ~~~ 美洲就….

8. business cycle? (
長就加分, 短就減分) 1, 一定長命過我地

9. range of product line? (
多就加分, 少就減分) 1, 本來就唔覺佢多, 但近年就越出越多, 雖然偶有失敗之作, 佢公司勝在識得 止蝕

10. goodwill + invisible asset
對比total asset (<5%就加分, 5%-10% ~ 無加減, >10%減分) 1, 睇年報,呢間公司係唔計自己有"goodwill" 乜滯嫁喎 (如果有發現請告知有錢人)

總分有8, 都算係很好的吧

1 則留言:

  1. 我比較擔心的是維他奶的 marketing know-how.

    當年「茶字典」 execution 之劣, 完全唔似係一間有近70年經驗既公司會犯既錯 -- 代表公司內部marketing department 無經驗。 現要 expand 去海外 markets (不再是地頭蟲),所需既capital及marketing know-how, 如 local knowledge, product differentiation, distribution channels 等等等,難一百倍以上,以 345 marketing 既能力,實在不太睇好。

    在香港,維他奶係一個 well known local brand but with weak image. 最失敗係做左咁多年「豆」奶,個 brand 唔能夠令人 associate with 佢地係「豆」類產品專家。超市豆腐 (山水豆腐),亦未能搶走百褔既 market share. (Nestle 既 marketing 部門比 345既, professional 好多倍.)

    澳紐市場 soybean milk 係一個 niche market, 但當地亦有好多做得唔錯既 local companies, 如 Sanitarium, 既 So Good 系列等。 雖然345 CEO 係 Aussie, 應對發展Aus/NZ市場有大幫助, 但澳紐市場人口唔多, market potential 有限,但競爭就絕對不少。(exchange rate 對營利貢獻風險不能睇低)

    大陸係一個微利市場,最重要係 distribution network. 以345 既「財力」及國內人際關系,會係一個困難既 uphill battle.

    345係一間唔錯本地公司,但現價$6.6實在太貴,value investor 要等一下。

    回覆刪除