有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2011年11月30日

不是你賺的錢不要去賺 (二)

還記得今年2月, 寫過一篇"不是你賺的錢不要去賺 "; 有錢人時常告誡自己這一條金科玉律, 所以, 每次有錢人見到其他朋友投資買賣股票期權樓宇鋪位做生意賺到錢,甚至賺大錢 我學會不去妒嫉, 反而會欣賞對方及請教對方賺錢心得, 如果你不恥下問, 對方通常都會如實相授其心得, 互相交流又會發現一同進步的空間.

Benjamin Graham 經常跟學生講, " Do what I tell you, not follow what I do" ~~ 因為每個人都會有盲點, 就算強如巴老都有錯誤時. 我們這些平凡散戶更不用怕做錯, 也不需怕認錯, 最重要, 在投資路上, 找到對自己最有利的 "工具" ~~ 有些人 "長期投資"特別叻, 有些人短炒叻啲, 有些人物業投資好強, 但有些卻是期權高手.

有錢人乜嘢叻?? 自問是計數同埋做懶人, 我經常同身邊的人講, 自己是一個好勤力的懶人, 所以時常找一些"懶惰泌方", 省時方便但效果相約正是吾之所想! 但相反地睇, 我時常都衰於計得太盡, 每每有意外時不容易 "U-TURNS"... 故此, 未來的學習方向是做更多 "safety margin", 寧可賺少, 甚至不賺都不能去得太盡情而忘形.

2 則留言: