有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年7月23日

通漲與退休

一直以來, 有錢人都有以下"退休"指標:

擁有一千萬元淨資產, 每年產生30萬元被動收入.
有錢人希望自己可以在50歲前達到 ~~ 最好45歲前

但是, 這個世界有一樣嘢叫做通貨膨漲, 佢係會把現金的購買力減低的. (原因唔洗我講, 請去圖書館、GOOGLE SEARCH等等自己搵啦). 以前有錢人細個喺屋邨的時候, 魚蛋只係5毫子一串仲有十粒添, 依家?! 呢啲就係通漲嘞.

咁, 今天的一千萬, 在十幾年後有錢人要退休之時, 又係幾多呢?? 現的30萬年收入的指標, 到時又會變成點?

計計數就知道了:

根據研究結果, 過往幾十年的平均通漲率係大約係每年2.3% - 2.5%. 就拎個大數, 假計未來15年的平均通漲率係 2.5%吧. 15年之後對比今天的通漲率就是....45%. 無錯, 係45%, 即是今天$100買到100粒魚蛋, 在15年之後, 就只可以買到55粒魚蛋了....

即是說, 今天的一千萬, 15年後就要有一千五百萬, 今天的30萬, 15年後就要有45萬. 看似好困難啊.... 不過咁講, 如果實質資產計, 也還是4-5層淘大400-500呎單位用作收租而已 (2010/04/16博文)

所以, 購買優質資就是財政自由王道!!!!!!

2 則留言:

  1. 睇完你咁計法,有啲down down哋添。

    回覆刪除
  2. 唔洗down嘅, 錢多錢少係一個相對觀念, 只要有恆心, 慢慢儲蓄並買入會產生正現金流嘅資產, 大家都可以達到目標

    回覆刪除