有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年7月27日

點解買唔到樓?

近日又見到報紙報導樓市如何令人苦不堪言了...
http://hk.news.yahoo.com/買400呎市區樓-須不食不用11年-224908341.html


首先, 有錢人好同情有不少人想做的事做不到 (有錢人都有好多想做的事做不到啊).... 但是:

07年已開始睇樓的王小姐啊, 為何你兩公婆睇了咁多年樓(起碼07年開始睇吧)都無買到的呢? 是真的睇唔到"心頭好"嗎??

都是那一句.....為何組織家庭一定要有"自己擁有"的物業呢? "被迫"租樓住是很屈就的嗎? 那全港眾多租住公屋的租戶們.... 太屈就大家了 (咁屈就請不要申請公屋啊)

如果打工仔薪酬升幅追過樓價升幅, 人人都供得起, 買得起, 樓價不會又再升到"追不到"的地步才奇怪吧? 買家不是傻的, 業主更不是傻的!!!! 03年樓價跌幅大過人工跌幅喎, 點解又無人買嘅? ~~~ 這是供求關係 ~~~

月入2萬, 不吃不喝11年儲264萬買樓? 點解要FULL-PAY? 自住樓首期比一成得嫁嘞喎, 264萬比一成只是26.4萬, 咁都拎唔出, 買甚麼樓呀, 買番石榴啦 (10蚊4個咋, 實比得起吧)!!!


各有前因莫羨人


每個人的成敗得失都有其原因, 其實要擁有自住樓並不困難, 就以一個300萬 (夠"貴"了沒有)單位計算吧:

首期30萬 (一成首期), 厘印約4.5萬, 律師費 8千, 總共約35.3萬;
按揭借270萬, 分30年還, 每個月還1萬左右 (假設2.15%利率);

要買呢層樓住 ~~~需要:

1. 買之前3年都好乖仔地每個月儲一萬, 儲得36萬;
2. 求神拜佛唔好一開始供樓就比人炒, 因為無收入、無錢供樓會被人收樓的!
3. 最重要的: 閣下要有決心去買一層樓住!!!!!








沒有留言:

發佈留言