有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2011年4月9日

出粮式收股息

投資股市同買樓收租有一個不同之處, 就是不會有一間公司會個個月好似出粮般派息比股東, 但其實, 我地可以自制出粮股組合的, 就以有錢人現時的組合為例:










e = 年終派息; h = 半年派息; q = 季度派息

跟據往績, 一年入面有八個月有息收, 而其中又以6月最和味, 因為有四間公司派末期終息, 十月就有五間公司派中期息. 但一月, 二月, 七月同十一月就要食穀種.  想呢幾個月唔食殼種就要買埋匯控, 因為5號仔習慣一月, 五月, 七月同十月有息派, 咁就差唔多幫足晒啲窿窿喇;

但當然, 你比我選, 我都係會選買樓收租好過買股收息啦, 因為可以用三成首期槓桿控制十足樓價, 然後租出, 最重要是出租價一定做到高於供樓價, 做成正現金流 ~ 即使年期再長也沒所謂, 只要不停有正現金流, 就可以不停儲蓄再投入;

很快就一變二, 二變四, 四變八, 八變十六..... 但個人計算, 由一變二是要較長時間, 一般最少要四五年, 之後二變到四又最少要四五年, 之後又用四五年四變八, 又四五年八變十六... 就係咁, 用二十年時間一變十六 ~ 由廿幾歲捱到四十來歲, 可以休哉游哉退休了.

5 則留言:

  1. 你呢個方法以前我第一年沾手股票已諗過, 不過認真分析完個實際情況後, 係完全冇可能做到, 有兩點:

    1. 股息發放前半個月至一個月, 股價已係連息後的價位, 現價買入在除凈後計算買賣手續費同股息, 按投機金額可能冇賺之餘兼倒蝕.(呢種我叫股息投機)

    2. 如果唔想有上述影響, 可採分散式股息投資, 但由於要達到每月有息收, 就要作12門分散, 雖然呢種做法可以抵消市場上落做成o既影響, 但缺點係初期投資金額龐大, 唔係一般升斗能負擔, 投資金額過少, 利息可能只得數百, 有如雞肋.

    回覆刪除
  2. 對,技資回報率,現金流,穩定性都是投資要注意的事項,沒有一個方法可以要晒,否則,大家都係巴菲特了. 所以我地投資之前, 首先要了解自己,搵自己最熟又最有興趣的項深入研究

    回覆刪除
  3. 我見你對阿里爸爸的投資項目誤判, 再加上呢一則, 兼你又在學期權... 我建議你先攻一樣, 雖然期權我係只知理論, 因操作過於繁複, 從來冇沾手過, 我只鍾情最簡單的股票, 期貨, 商品, 企業買賣交易, 呢四樣已夠用有突.

    其實要深究股票, 已夠你受, 唔同行業o既分析已經各自不同, 唔可以單憑一o的共同數據就作出投資決定, 投資企業同股票, 唔係數字遊戲, 如果你對該行業甚至該公司o既運作唔係瞭如指掌, 即使你跟從市面上的價值投資法去揀股, 個風險都係比唔用o既低少少, 盈利率亦唔高. 正如你所講, 如果咁簡單, 就人人都係畢菲特啦!

    我亦睇過你每月結算, 按投資股票上的回報率, 恕我得罪講句. 比我覺得唔進取o既學生o既年增率47%, 佢朋友o既27%還低得很. 你初期投資額為15萬, 但你按月加大投資額, 卻忽視同期回報率, 即ROA你係屬於效率不足. 至本月投資總值達40萬, 盈利卻只有2萬多, 即粗略的整體回報率少於10%. 你... 有冇留意過?

    在股票上可以俾三點你思考:
    1. 你對現有投資中o既公司有幾了解?
    2. 你有冇諗過你有過度分散o既風險?
    3. 你覺得你現在股票持有清單中, 除o左真的分散o左盈利外, 真的分散了風險麼?

    回覆刪除
  4. 俾多兩項Tips俾你:

    1. 分析股票同企業, 從企業家角度睇.(妖股除外)

    2. 期權則用數學家角度去思考如何操作.(我就與此無緣)

    例子: 我有個朋友, 在期權上可以在月內賺數百至1000萬,(唔係月賺, 佢有正職) 但股票上同C9成績差唔多, 理由係上面所講, 佢欠(1)有(2).

    回覆刪除
  5. TO 匿名: 首先多謝你的意見, 我想你有少少誤會了我的每月結算: 其實入面所講的 "賺左$21,895" 係講緊買入又已賣出的股票,不是持有中的股票;另外,我的月結重點是整體資產累積,不是個別項目或股票的賺蝕;

    回覆刪除