有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年11月12日

好彩還是實力?

有錢人賣了放租樓A(賣出放租樓A) 不到一個月, 政府就推出了辣招 ~~ 加強版SSD同BSD, 呢一個政策雖然唔會影響到有錢人的放賣行動, 但相信一定會減低買樓者的購買慾, 即是, 如果有錢人唔係一早掛牌賣出樓宇, 到依家才掛牌賣樓的話, 一係就再等唔知幾耐先有買家承接,一係就減價放售.


有朋友同我講, "你就真係好彩, 可以在新政策推出前賣到層樓, 唔洗心慌慌不知進退, "
我跟朋友說, "這不是好彩咁簡單, 而係對市場的一種經驗, 也是自己理財的一個反射動作."

結果論英雄, 對比之後一段時間, 究竟我是賣得好價錢定係賣平了, 無人能講, 但有錢人至少現在CAPTURE了現金, 確定了這兩年內的200%實際回報率. 其實, 之前我都講過, 無論可唔可以用我的定價賣出, 我都無所謂, 反正升值是一回事, 租金回報上升也已經確定的了, 而我的供款比率及供款額也著實底到無朋友, 這就是真正的 "無得輸"!!!


其實, 無論是自住樓還是放租樓, 大家都可以用同樣的做法....:

比了首期, 計算每個月的供樓支出,其他支出及租金收入 (如有), 預計幾時會賣, 也預計賣出時的價錢, 一來一回的計算過就可以知道自己層樓的 "回報率".

做好功課雖不保證你一定贏, 但就確保你唔會輸左都唔知點解.

共勉之


沒有留言:

發佈留言