有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年11月2日

有錢人期權倉 - 2012年11月份建倉

踏入11月份, 紀錄建倉情況:

941 中移動 (11/01 收市股價 $87.30):


$77.5 SP @ $0.1650
$80.0 SP @ $0.5450
$82.5 SP @ $0.75

$90.0 SC @ $0.78
$92.5 SC @ $0.28
$95.5 SC @ $0.222

共收期權金大約 $14,000


在 11/02, 又做了些12月份的 SP及SC:
$80.0 SP  @ $.33
$82.5 SP  @ $.68

$97.5 SC  @ $.34
$100.0 SC  @ $..19
(這些SP 及 SC其實有違我只做即月SP/SC的做法, 但因為價位實在吸引, 所以有錢人也願意承受較高風險了)

現時戶口仲有50%購買力, 用以備用作股價波動之按金需求及相關之買賣運作.

4 則留言:

  1. 有錢人,我依幾個月有睇開你個 blog,但由於一日要返成十二個鐘工。真係無乜時間去鑽研期權。有幾個問題想請教你,希望得到解答。

    1) 我十月尾都有sp & sc 十一月 941,個股價基本上仲低過你。但唔知點解個收果個期權金少過你好多?係咪因為我用一通?請問你用邊間,會唔會你果間俾個價好d?

    2) 我用一通,如圖(http://i830.photobucket.com/albums/zz229/Will_886/option.jpg)
    佢好似扣起左我期權金而唔係俾左期權金我先?我spsc,唔係應該預先收期權金咩?

    3) 如果一直唔升穿/跌穿個價,係咪到十一月尾期權金就袋袋平安?

    4) 如果升穿/跌價,到期結日唔想賣/買貨,因為我根本無貨,naked short緊,應該點救倉?

    sorry,我其實應該做多d功課先買期權,但我真係平日工時太長,個人又心急想實踐,我星期六日會睇返書。

    謝謝指教!

    回覆刪除
  2. 補充
    我941 $80sp@0.20,$92.5sc@0.25 at 10/30 股價 around $85.X

    回覆刪除
  3. To 匿名,
    首先,得罪一點我都一定要講,你問得這些問題就等於你根本未認識期權,你這樣就把真金白銀放入去就是"投運"/賭博,請不要以自己工作時間長作為不負責任的藉口,你可以因工作繁忙而唔去廁所直接屙屎屙尿在條褲度嗎?最多咪忍下唔出手囉,最多都係賺少左組,唔洗蝕錢嫁嘛,你唔珍惜金錢,佢亦唔會珍惜你,"貪字得個貧"呀!!

    以下是給你的意見:
    1) 因為我做的sc/sp唔一定係每個月的最後一日做,可能會一早做定的,也有可能睇位做的,由於有較高的時間值及風險值,權金較高是正常的; 另外,期權金多少係唔關用邊間公司事的,買賣是在交易所進行的;

    2)因為我唔係用一通,你的圖片太少資料我唔係好識睇,但如果你做sp/sc,應係係會扣起按金收期權金,而如果你係做lp/lc就係比期權金唔洗比按金的,你可以打電話去證券公司問佢地應該點睇呢個圖;

    3) 如果到期日都唔升穿跌破行使價,期權金就緊係袋袋平安啦.如果市價係$85,正常人都唔會$90幫人買貨啦;

    4) 如果被assign了就無得救嘞,如果係sc就即日賣左佢,如果係sp就即日買入,來回手績費就蝕緊嫁嘞, 也可能要蝕價...我都有同類經驗: "http://poorhaves.blogspot.hk/2012/09/blog-post_28.html" (但不建議如此做,最好到期日收市前攪掂佢)

    最後,做任何投資/投機之前一定要做足功課, 否則只是投運/賭博而已,
    do what i say, not as i do
    共勉之



    回覆刪除
  4. Thanks!!
    下次我會做足功課!
    多謝指教!

    回覆刪除