有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2010年11月13日

好孩子終於招股了...

苦等多年, 有錢人很喜歡的"好孩子"終於真正來港上市了.

價錢為 3.6-4.9 之間, 應該都會係以上限定價, 因為 hsbc 孖展半晝之內已經被借爆... 咁勁? 無錯, 真係咁勁!

好孩子之所以咁勁, 係因為佢完全擁有巴老講過的 "護城河", 根據佢嘅招股書, 同埋有錢人做過的功課, 佢絕對係全球最大的童車生產商, 穩佔歐美童車生產市場35%-40%不等, 同時亦係中國最好sell的童車品牌 (佢同相關品牌又係穩佔35%-40%市場份額).

據有錢人估計:
中國未來十年內將有不少於一億個小朋友出世(2005年有13xx萬人出世), 如果每兩個嬰兒有一個會買童車, 即是中國市場起碼要有5000萬部車 (仲未計"換車客"喎) , 有錢人上過大陸部份地區, 同埋問大陸的朋友, 佢地都異口同聲話 "好孩子"係佢地成日見的童車...佢好孩子啲車唔係平貨嚟嫁, 由幾百去到幾千都有... 諗諗....5000萬部, 如果平均500蚊一部, 即係中國市場未來十年有250億生意額 (新生嬰), 以佢40%佔有及20%毛利....即是, 在中國童車市場已為公司賺到....20億? 咁少? (如果平均$800一部車, 咁就係32億, 咁計法, 仲少唔少呀?)

咪住咪住, 呢個數, 係講緊新生嬰的估計, 仲未計"換車客"、外國的童車市場、以及公司其他業務喎, 其實, 海外市場先係好孩子的主要收入來源, 咁即係點? 中國市場都可以賺廿幾三十億, 再加上海外市場及其他所有生產線, 唔好計多, 就當只係同佢嘅中國市場一樣賺咁多喇, 咁即係呢間公司未來五至十年會穩賺50幾60億.

所以, 有錢人就會放大注去抽好孩子, 抽到, 就當送比有錢bb的禮物囉.

抽一手唔洗$5,000, 大錢人仲會將抽到的新股拎做實物股票.

沒有留言:

發佈留言