有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2010年11月30日

工行供股

2010/11/29 工行供股行動啟動, 有錢人就緊係全力參與, 仲會加大力度, 力求拎得幾多我幾多啦, 不過, 工行今次供股, 連同其他幾間內銀行一齊供股, 好明顯係阿爺全盤策劃嫁啦...


10股供0.45股, 每股$3.49; 佢比成幾成折讓我地呢班蛋散, 唔通唔要咩?!

供股完成之後, 工行會做到12%資本充足率. 咁高?! 咁即是話, 阿爺之後一定會有大力度政策出台, 叫內銀唔好借咁多啦, 即係話, 過左呢一年, 內地下年應該都係開始緊縮借貸, 加息週期, 但年中唔定, 年尾唔定, 只可以講, 一定唔係年頭. 因為各大行都要交左數先收工放假嫁嘛.

咁老美又點呢? 利息低位平走多一段..... 咁即是, 香港利息繼續低 (鉤住左美元, 息跟美國走), 人仔匯率繼續走高, 買中國公司, 尤其利息相關公司就有運行喇 ~~ 都係 保險, 內銀!

沒有留言:

發佈留言