有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2010年11月24日

樓市跌喇, 你買唔買呀?

上星期, 政府終於出招"打擊"炒風了, 睇嚟樓市呢一個月應該都會成交減少嫁喇, 但慢慢又會貨入強者手, 即是 ~~ 由本來的急升變慢升, 但要食到呢一段的人一定要夠強!!

但超短線睇, 樓市係會有一段時間, 可能一頭半個月無運行囉, 咁你又會唔會入市買樓呢?

睇返近日有關樓市的節目 (未經徵求,私自轉貼脫苦海的blog, 因為一頁集合大部份的節目,很正!)

http://hk.myblog.yahoo.com/tokuhon_blog/article?mid=16658

http://hk.myblog.yahoo.com/tokuhon_blog/article?mid=17372

看到的大部份的"無樓人仕"之中, 有錢人大致分了幾大類:

1. 無料但又大想頭類 ~ 例子:蝸居部落核心成員;
2. 有料但錯過時機類 ~ 即北區區議員/ 醫生哥哥;
3. 無料但錯過時機類 ~ 即是幾位"社區幹事";
4. 有料但未找到時機 ~ web-designer Emily;

根據有錢人分析, 當中只有第四類人最後會"開心"上車及"安居樂業", 因為只有呢類人知道自己想要乜, 亦都明白自己的不足, 加以努力彌補不足. 例如: 唔夠錢? 努力從不同渠道搵錢; 市區樓貴? 搵遠些的樓睇, 等等...

其他的幾類會如何? 有錢人認為, 一係佢地改變心態, 變成第四類人, 一係就 "強行上馬" , 無事就恭喜囉, 遇到樓價大跌, 失業, xxx 意外就.... 當然, 節目的重點是講樓價點令現今年青人望而生畏, 但有錢人見到受訪者都有一個共同問題, 就是大部份人都沒有想過如何增加自己的收入以及減少開支.

其實, 人生還有很多很多更藉得我地花時間的事, 買樓只是人生的一個階段, 更可以看作一個行為而已, 當一個人認為買一層樓要供幾十年甚至供一世很痛苦的時間, 這個人的生活圈及眼光實是太窄了.

如果叫你讀一個學位要三年、四年, 你話覺得"值得", 但叫你"終生學習", 你卻覺得是 "痛苦", 那你的"學識"就最多只有一個學位的程度而已.

希望大家將眼光放遠大些.  共勉之.

沒有留言:

發佈留言