有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2010年12月14日

宏利, 上返到$130水平了

距離今年低位 $86, 宏利現價已經係差不多上升了50%了, 在當時有買宏利的朋友, 應該滿意其股價表現吧, 有錢人之前(2010/11/09) 講過, 絕對相信宏利兩年內可以返回$170-$180, 呢個預算依然不變.

我想起一個故事:

股神巴菲特喜歡食漢堡就好多人都知嫁啦, 有一次, 佢同人分享關於投資的經驗時, 提及到:
"如果你喜歡食漢堡飽, 而你每一日都會食漢堡飽, 你會想漢堡飽的價錢日日升還是日日跌讓你食平包呢? 正如投資一樣, 你喜歡一隻股票 (一間公司), 你想成為佢老闆, 你會想佢股價日日升還是日日跌讓你買平貨呢?

偏偏股票市場的人就是如此本末倒置, 買完股票後就想佢股價狂升; 如是者, 我地根本就無可能不停用低價買入有價值的東西. 如果一間公司每一年都派發穩定股息, 我會寧願佢股價永遠不升, 甚至下跌, 讓我可以用低價買入."

有錢人以相同的理由去買入思捷、宏利、路勁、動向、工行, 之前有隆成、信佳、卓悅, 而有錢人最早期買入過地鐵、人壽、鞍鋼、復星, 都係以同樣理由...(但買唔到好孩子及中移動, 太貴了, 可惜, 唯有等等!!) 而這亦是有錢人經常 "想" (其實係"車望")呢啲公司嘅股價會下跌的原因.

沒有留言:

發佈留言