有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2010年12月17日

笑傲股市 - How to make money in stocks (William J. O'Neil)

笑傲股市 - How to make money in stocks (William J. O'Neil)

如果要睇呢本書, 我會建議你先睇完 "聰明的投資人" 同埋 "炒掉你的股票分析師" ,  有錢人覺得入面的內容, 係寫比起碼有些少投資知識的人睇, 否則, 你會好快 "bye-bye"呢本書.

先講呢位 William J. O'Neil (去wikipedia), 佢係投資法 "CAN SLIM"的創始人, 佢嘅基金做緊平均約30%年增長, 是一個相當強勁的投資人.

入面所提及嘅CAN SLIM, 其實就係一種搵"最勁"公司的投資方法,
1. C -找最強近季業績的公司;
2. A -最強近年業績的公司;
3. N -有上升交易量的公;

4. S -有新PRODUCT, 新SYSTEM OR管理層;
5. L -最勁 "強弱"指數 (RS);
6. I   -有基金入貨;
7. M -升市先入貨

佢仲會話比你知, 一定要嚴守止蝕 (股價下跌8%).... 老實講, 對於呢位大師的方式, 有錢人只會作參考, 不會當真, 因為一講到"趨勢"投資, 就等於"市場唔錯得" ~~ 因為一錯就要cut loss, 走人; 而且, 書中所用到的方式, 我以前都曾經都做過一個類似"CAN SLIM"的模擬投資 (當時我未睇過呢本書), 但卻發現我只能夠做到5%回報... (我只可以說, 應該是因為我用呢個方法未夠好吧).

所以, can slim 絕對唔係有錢人杯茶, 但參考當中的部份就無訪, 因為入面提及的"入市訊號", 是不錯的提醒 : "究竟你係跌市入貨? 定還是升市入貨? 有何準則呢?" 另外, 書中的其中一個提醒, 是所有投資者都要警覺的, 就是, 要賺錢, 是要付出努力的!!!

沒有留言:

發佈留言