有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2011年1月28日

市場上的幾類人

市場上有幾類人:


第一類叫"大戶", 佢地嘅其中一種賺錢方法係大手買賣, 是用佢地本身的財力把不同公司的股價舞高弄低 (尤其市值低的公司較容易做), 令到自己能夠低買高賣. 一般人要變成大戶, 幾近無可能, 因為人地的"遊戲"係億億聲的, 我地如果想參與, 一係努力把自己變成基金經理, 一係就中十次以千萬計的六合彩頭獎. 又或者苦心經營做生意之路, 賺到十億八億, 就有機會參與"大戶的遊戲";

第二類叫"點心", 故名思義, 點心就當然比人食嫁啦? 咁食點心嘅就叫做大戶 (或者大鱷)喇. 通常, 做點心的人會係做左點心都唔知, 又或者明知會做點心都去做嘅. 例如買窩輪、"i kill u later"、cds...太多了, 又好似賭波賭馬咁, 你估買家贏多定馬會贏多呢? 不過一樣大把人爭住去"贏"馬會錢. 這一類所謂"投資"其實都係賭錢, 盤口由輪商開,消息同分析都由輪商發, 人地又有錢可以短線發功將股價舞高弄低, 更可以收你手續費, 如果這樣的賭法你都覺都好玩或者認為有得贏, 不如過大海好過了, 起碼一分鐘開一次 - 夠快嘛;

第三類人叫"投資者", 唔係一般電視電台報紙專欄入面說的"投資者", 而係真真正正做功課,好清楚明白自己買緊甚麼, 又預計了自己最有可能得到的回報,以及預計了最差的回報又是如何, 當然, 最重要係: 投資者對自己的預期回報係有百分百信心, 而正確比率亦一定超過百分之八十. 我認為, 懂得"投機"的人都算是"投資者", 因為好的投機, 一定係計好數, 清楚知道自己勝算有多少, 可以贏幾多, 又或者最多比自己輸幾多. 巴菲特在股市上賺的第一筆錢, 都係投機返來的. 不過, 市場上卻有很多不懂投機的人去作投機操作, 然後變成投運的點心...嗚呼哀哉...

有錢人自問未有能力做基金經理, 也賺不到十億八億去做大戶, 但我每次買股,買樓都好有信心, 亦計算清楚回報率, 回報期, 所以, 我認為自己都算是一個投資者, 但從前我也都做過點心, 真是一次已經嫌多了. 對於做緊點心的朋友, 或者準備做點心的朋友...有錢人只可以說: "施主, 回頭是岸".

另外, 有錢人的另一個tips就係, 如果市場上的所有電視電台報紙專欄的"專家"都講緊某一隻股或某一類股份, 恭喜你, 你的研究及買入對象可以少一個了.

2 則留言:

  1. 不要以資產多少去衡量自己是否一個"基金經理", 只要自己是操作著一堆資產進行增值活動, 你起碼已是自己的"基金經理".
    另外, 師傅在少時買入的第一隻股票"Cities Services", 並非進行一次投機活動, 只是一般初次投資未曉得價值者的初哥級價值投資而已.
    看你的文章有一段日子, 雖然你目標清晰, 進行得有規劃, 但對金融市場的理解有些錯誤, 這方面你可能要多放點心機去多作了解.
    最後, 給閣下一句, 如果你能了解的話, 你真的可以如願做一個"有錢人", 這句就是:"時間就是金錢"
    祝你在兔年財源廣進

    回覆刪除
  2. to 匿名: 首先,多謝你的意見,我當然知道自己是自己的"基金經理",至於文章中的"基金經理"是甚麼意思不想多爭辯.對於巴老買"cities services"得到的教訓(showball charter 8),我依然認為他當年只是投機(嚴格來說,應該是投運,因為他"買的時候並不懂那隻股票").

    說實話,對金融市場的理解,我應該唔止只是有些"錯誤",更可以說是不太認識,所以我正用心學習.

    希望你繼續多來留言,互相交流,讓時間令我們一起變做有錢人.

    回覆刪除