有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2011年1月21日

生活習慣 投資習慣 是對自己負責

很多人都會認為, 投資一定是講及錢才是投資, 然而, 人生其實一切都可以視之為投資行為, 雖然, 如此說是有點偏頗, 但當大家用一個理性的角度去看看這一個想法時, 就會發現其中的深層意義.


舉些例子:
投資是講求做足準備功夫的, 你去做每一件事之前, 又有無做足準備? 簡單如去食飯, 你確定了去邊一間餐廳食飯? 地址? 如何到達?

投資是講求紀律的, 你去旅遊, 有沒有為自己訂下旅費限額? 或是買禮物的最高金額? 有沒有試過 "out-bud"?

投資是講求回報的, 就算是感情也一樣, 你對你愛的人好, 當然想你愛的人也對你好, 我唔相信有人對另外一個人好的同時, 會想對方打自己掛 (那人是傻的嗎)?

投資是沒有得怨的, 結果只會由自己去承擔, 很多人投資損手, 會怨邊個邊個叫佢買入, 又會怨邊個邊個分析錯, 但是, 誰是投資決策者? 自己!!

----------
當然, 有一些事情是很難完全用"投資"的角度/ 方法去處理: 如果你個小朋友唔乖, 成日都唔聽話, 人又蠢, 成績又差, 無嘢做得到, 做得好, 無主見, 無夢想, 無喜好.....總之就乜都唔掂啦, 但我諗點都唔會有父母想即時"止蝕", 殺左佢算了的念頭吧...(希望無啦)
----------

當我們習慣大部份的時間都懂得以投資的角度去理解, 去分析同一件時, 其實是對自己的一個負責任的行為. 我們的人生是我們自己的, 要自己去掌控自己的人生啊;

2 則留言:

  1. "當然, 有一些事情是很難完全用"投資"的角度/ 方法去處理: 如果你個小朋友唔乖, 成日都唔聽話, 人又蠢, 成績又差, 無嘢做得到, 做得好, 無主見, 無夢想, 無喜好.....總之就乜都唔掂啦, 但我諗點都唔會有父母想即時"止蝕", 殺左佢算了的念頭吧...(希望無啦)"

    點解呢個問題係出自小朋友? 好明顯呢個係父母o既問題o黎個喎...

    回覆刪除
  2. 對啊,呢個一定係父母有問題在先的,就如投資~ 一定係做決定的人有問題在先

    回覆刪除