有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2011年1月29日

愈跌愈買的原因

對於愈跌愈買這一個做法一直被有很多人質疑, 他們會說買了之後股價就跌, 又蝕了幾多幾多錢了, 怎樣辦? 止蝕好嗎?

你看到當中的"q -k"嗎? 問題發生在何處?

這是無知散戶的一般誤區: 在未真正了解自己所買的東西之前, 就胡亂買入 -- 無論是股票, 物業, 債券, 黃金, 外幣, 所有任何一切投資工具. 最終, 就只有成為"點心"的份兒. 這些點心很多時都是只聽從了某一些分析或是所謂專家, 專業人士說買入甚麼甚麼一定賺的就衝去身先仕卒, 更甚者每次都設定止蝕位去買入, 然後就"冀望"價格上升賣出. 他們以為只聽他人分析就當是自己已經做了功課, 以為買入之後價格上升了賣出就是"低買高賣", 以為"嚴守止蝕"就是"留得青山在, 那怕無柴燒",

一個人的心態決定性格, 性格影響習慣, 習慣影響成就. 投資亦然. 以上的散戶心態就是. 我也做過上述的傻事, 結果如何? 頭幾次好彩賺了, 之後一次過蝕返突...

如果, 在買入投資標的之前, 你曾經仔細分析過, 自己計過數, 知道一般情況下最多賺到甚麼比率, 最差又會蝕到甚麼情況, 那樣, 你已經成功了一半; 而另一半, 就是時間會證明你的實力了. 以我個人的經驗, 每次我計好數然後進行的投資, 未有一次蝕過, 最差的也只是回報未及我預期時間內得到. 原因好簡單, "以虞待不虞者勝"!!

同理, 為何有"專家"叫你止蝕的同時, 有人會勸你愈跌愈買? 一個是"教"你如何賭, 另一個是勸你要為價值而投資於價格. 你屋企附近間茶餐廳會唔會因為今天阿爺話加存款準備金而令到佢無晒生意? 緊唔會啦, 但如果呢間茶餐廳上左市, 佢個股價又會好可愛地被人質低喎, 咁你如果有現金又擁有佢嘅股票, 你係會"止蝕"賣左佢嘅股票? 定還是加碼買多兩錢?識得答這個問題的朋友就等於明白有錢人的想法了.

"假如你好鍾食漢堡包, 日日都會食, 你會想漢堡包嘅價錢日日都升定係日日都跌呢?"

~ 但前提是, 你有沒有研究過, 你自己是不是喜歡食漢堡包?

共勉之.

2 則留言:

  1. 之前看你網誌對好孩子(1086)很有興趣,現在股價回落了很多,你會買入嗎?

    回覆刪除
  2. 暫時不會, 原因是它的招股價已經唔平,而我只預佢呢一兩年只能夠最多升兩成至三成,水位唔多.除非它的年報表現發覺有重大改變,或股價可以在$5.00以下,否則不是好的選擇

    回覆刪除