有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2011年9月23日

潮退.... 就知你有無著衫了...

在升市的時候, 很多人都會出來說三道四, 甚麼甚麼有前途, 那個行業有前境, 一到跌市, 尤其是好似現在的時間, 這些大部人都消失... 最近幾日同朋友見面傾計, 大家都己經傾向悲觀, 不敢入市了....

有錢人的股票投資, 由今年5月跟隨大市下跌, 開始蝕, 蝕到依家都未止瀉, 回看自己的組合內容, 今年以來無左30%, 大幅低於恆指表現 (約下跌20%), 以下是部份原因:

1. 對未來有過份的期許 ~~ (如330思捷, 諗住佢衰極都唔會不理性下跌, 點知, 管理層比我想像中的還要無惱十倍, 佢最好的做法係, 即時摺左間公司, 分錢比股東, 否則, 只會慢慢陰乾.... 就好似 pccw一樣);
2. 計算safety 太少, 令自己過早入市 ~~ (好多隻都係...);

今年以來, 好多內銀, 內險由高位回落兩三成比目皆是, 二三線股跌五六成更是等閒, 真的是 "輸少當贏".

然而, 人是要進步的, 所以在以後的選股過程裡, 會加入以下原素:

1) 把自己的期望打一個折扣; 入市價的safety margin要更高;
2) 加大儲蓄現金額度, 在市場低位才加大入市力量, 當中以 2800盈富基金為主打;
3) 看更遠的市況 (3-5年後, 以及5-10年);
4) 做更加"好息"之徙;

3 則留言:

  1. 其實今次應該是在8月初開始死, 我想大部份人(包括自己)都錯估歐洲同美國的情況, 其實有d似海嘯前, 海嘯前大家都不認為這麼差, 但就是這麼唔掂.

    今天有篇統計, 指出今天藍籌的價和海嘯時比較, 其實除了330, 其他都比海嘯時高一倍, 但為什麼好似今次更慘呢?

    是不是之前的上落市令我們放鬆左?

    1-4的原素是很好, 但我認為可以再多加入一些可以完善一d

    1. 最重要是居安思危, 回看以前, 好多時是太樂觀而出事, 我認為沒有不能大跌的股票.

    2. 多對大環境的觀察, 原來很難炒股唔炒市, 真的唔多跟大市的, 升市時亦唔會升得幾多, 真的有辣有唔辣

    3. 老生常談亦是最難做的, 眾人皆醉我獨醒

    說多了, 請見諒!

    回覆刪除
  2. 多謝閱讀, 也多謝你的意見 大家互相交流意見, 不用介意.

    回覆刪除
  3. 1. 期望與Safety Margin有關係的嗎? Safety Margin係隨企業自身狀況調整, 而非跟隨投資者個人對其期望, 呢個係偽價值投資法.

    2. 以盈富為主打, 我會諗你將來好似首廣告歌咁: "生活淡淡似是流水..."

    3. 怎看? 一兩年間波動都受不起, 還能看3~5年, 5~10年嗎?

    4. 3%也叫好息之徒, 那年收5~17%股息那些是甚麼人?

    得罪了, 因為... 你的投資意識很不成熟...

    回覆刪除