有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2011年12月15日

得勝率奇高, 但回報亦高的投機策略 (三)

之前兩篇文章都以 SC 作為基礎去計算, 其實, 在有錢人的實際經驗, 係唔會咁做嘅...


對於有錢人來講, 投機的錢最好是在最大機會的情況下賺到盡, 因為我地的錢預左有機會蝕, 但羸在平均, 就好似英超咁, 就算有隊波對親頭3位的球隊都好勁, 一定嬴, 但只要呢隊波對其他隊都會比人打到七個一皮, 一個球季之後都一定無運行, 要降班, 因為最後只可以嬴到6場波得18分. 但係有另一隊粉蛋, 除左嬴到呢隊波之外就次次都打和, 最後佢竟然有得留低, 因為佢有42分,

同投資唔同, 我地投機為嘅只有一個好純粹嘅目的, 就係羸錢, 最好就緊係穩穩陣陣地有幾多就羸幾多. 雖然投機本身都有運氣成份嘅, 但如果以長期來計, 最終趨勢一定會跟據機率的情況出現; 就好似開賭場嘅老闆可能一日兩日會蝕錢, 仲好有機會蝕得好金, 但如果佢開賭場開得夠長期, 仲要日日都有足夠多賭客, 佢就一定發過豬頭, 因為賭場得勝機率一般由51.5%到54.5%不等... 否則, 點會有『長賭必輸』呢句話, 但呢句話係講比賭客聽, 我地做莊的話又唔係咁講... 係『多多益善, 少少無區』 , 最重要係, 夠長時間比我地做莊.... 呢個同我之前的一篇文章 "投資目的 - 賺錢 (一) " 概念相近.

= = = = = = = =

講左咁多其他嘢, 究竟有錢人呢篇想講乜鬼呢?? 今次就係想講講如何在 SC 與 SP 之間游走, 去做到又安全又可以賺得多啲....

首先, 一齊重溫基本資料, 用返之前ICBC 嘅例子, 大家知唔知由2006/01 - 2011/11 期間, 有幾多次其股價下跌超過15% (答案在之前兩篇會搵到) ?? 另外, 大家又知唔知同一時間入面, 又有幾多次係股價升超過15%呢? 答案都係5次, 又係平均一年一次左右...

咁即係話, 以有錢人的策略, 無論你玩SC 又好, SP 又好, 你都係有92%嘅機會羸, 以機率計, 真係好過開賭場; 但如何賺得到更多, 呢個就係 SC + SP 嘅MAGIC所在....

由於依家已經12月中, 加上今個月夾住個X'MAS, 12月期無乜水位之餘, 已經無乜化表性嫁喇, 所以我地今日用 1月期做例子: 以現價計, ICBC 係 $4.54, 上下波幅 15% 的價位分別係 3.9 同 5.2, SC期金 $50 一張, SP 期金又係 $50 一張, 按金同樣係 $500

如果我地只係做單邊, 即係只做 SC 或者 SP, 咁按金就係 $500, 但如果大家做完一張 SC, 然後做一張 SP, 你會發現, 被收取嘅按金係少於 $1,000嫁喎, 因為股票行個電腦好勁, 佢會幫大家計好晒對沖按金比例... 大家頭先做嘅 一張 SC 加一張 SP, 一邊蝕就另一邊會賺嫁嘛, 佢就計好呢條數 - - -- SC 蝕幾多, 按金加幾多, SP 賺幾多, 按金又會減幾多, 咁一加一減之下, 原本賣兩份期權出去要比兩份按金, 依家只要比一份加多少少就得喇... 咁即係點?? 即係可以做多一張 SC 或者 SP囉.

就好似你有$10本錢, 夠錢去供應商買兩包糖, 諗住入完貨就拎去賣, 但依家個供應商同你講, "那, 老闆, 你依家放低$10做按金, 我比3包糖你出去賣, 賣到賺到錢先返來找數啦"
嘩! 咁大隻蛤乸隨街跳?!?!?

(下期待續)

沒有留言:

發佈留言