有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年12月19日

買ETF即係買左乜

有錢人經常推介, 如果唔係股市專家, 就最好買ETF(香港ETF ), 咁其實買左ETF即係買左乜? 有幾多人可以講得出? 如果更加具體地描述得到呢? 有錢就做了以下的計算, 以方便自己知道, 原來我買入了的ETF就大概等於買入了些甚麼股票:
首先, 當然係有錢人鍾情的2800 盈富基金:

盈富係跟蹤恆指走的, 所以持股也好似籃籌比例咁:
HSBC 15.25%, 中移動 7.74%, 建行 7.35%, 工行 5.65%, 中行 3.78%, AIA 4.7%, QQ 4.53%, 中海油 4.3%, 中石油 3.34%, 中人壽 2.55%
(加加埋埋都已經佔了 60%)

如果你買了一手盈富(依家一手大概 $11,400), 即係大概買左:
HSBC  22股; 
中移動  10股; 
建行 132股; 
工行 136股;  
中行 123股; 
AIA 17股; 
QQ 18股; 
中海油 29股; 
中石油 35股; 
中人壽 12股;

= = = = = = = = = = = = = =
由於有錢人較為留意香港股票, 所以睇埋隻 2824 力寶專選中港地產:

主要持股:
中國海外發展 6.16%; 華潤置地 6.13%; 會德豐 6.07%; 領匯房產基金 5.95%; 信和置業 5.90%; 長江實業 5.83%; 新鴻基地產 5.75%; 嘉理建設 5.64%; 恒隆地產 5.52%; 碧桂園 5.36%;  希慎興業 5.15%; 世茂房地產 4.85%; 遠洋地產 3.57%; 雅居樂地產 2.87%; SOHO 中國 2.58%
(加加埋埋都已經佔了 77%)

如果買左一手2824(依家一手大概 $4,000) 即係大概買左:
中國海外發展 11 股;
華潤置地 12 股;
會德豐 6 股;
領匯房產基金 6 股;
信和置業 17 股;
長江實業 2 股;
新鴻基地產 2 股;
嘉理建設 6 股;
恒隆地產 7 股;
碧桂園 59 股;
希慎興業 6 股;
世茂房地產 14 股;
遠洋地產 26 股;
雅居樂地產 11 股;
SOHO 中國 17 股

= = == = = = = = = = = = = =

如果將資金平均買入2800盈富 同2824 中港地產, 即是揸住了香港的最強命脈 (金融+工商+地產), 如果香港好, 我地生活也好, 反之亦然!! 只要一日香港都仲係國際金融城市, 我地呢兩隻ETF就一定有運行!!

共勉之!!

4 則留言:

  1. 有錢人您好,

    我想問若初次買盈富基金應該一手買好還是月供形式較好?

    多謝!

    回覆刪除
  2. to 匿名, 多謝閱讀.

    呢個問題,你應該看看自己荷包及投資目的,與及你對現今市況的看法,
    如果本身荷包豐厚又只為收股息,現價3厘唔夠的股息滿意嗎?
    如果無乜錢,當盈富是一門長期投資好似供mpf咁供就緊係月供好啲啦.
    還有很多情況,結果會很不同...

    唔好意思,每個人的情況都唔同,未必比到很合你的建議,只可以以問題方法啟發你自行思考及決定.

    意見供你參考

    回覆刪除
  3. 有錢人您好:

    小弟投資新手, 看畢閣下對盈富基金之文章實在深感興趣,之前已有找尋資料但仍有疑問。請問一下會推介用什麼方法買入盈富以長線投資此基金?小弟月入不多只能作每月小額投資,手續費等等收費成了我去嘗試的一大障礙 我亦想盡早開始個人投資儲蓄計劃. 煩請指教. 感謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝閱讀, 建議如樓上一樣, 無乜錢又長線投資, 還是月供最低風險而相對回報也不俗, 最重要係可以迫你儲蓄.

      加油

      刪除