有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年5月21日

亂局下的操作- 20120521

最近歐債又升溫, 德法口講唔想希臘死, 但我相信心嗰句係 ~~ "要死早啲死, 仲唔該死開啲"!! G8無料到就預左嫁啦. 所以個市由月頭兩萬一千幾點, 跌到依家萬九點唔夠.

根據經驗, 現在的價位是 "抵買", 即是可以開始加大小小投資額 ~~ 如2800 盈富基金操作, 但不要去得太盡, 可以耐心等待跌得更深才買得更多.

根據有錢人的操作系統, $18才值得買3倍資金, $18以上都只是2倍資金. "戒急用忍"是成為真係有錢人的心法.

期權方面, 都是以價外3個價位為主打, 工行跌得較多, SP 有機會要接貨 (但都比我再之前的入貨價為低) , 就算 $5買入, 息率亦有 5%, 買入無坊; 中移動就暫時未有到價的 SC/ SP.

1 則留言:

  1. 我都同意...心個句真係死就死快d, 同死開d!
    哈哈...

    回覆刪除