有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年5月17日

回應網友: keith

消費率與未來 一文, 網友 Keith 有一些分享:


小弟今年26, 正在學習投資..



我成日聽到好多基金佬說我買, 都係話:


每年放咁多錢, 「當」一年10%回報, 30年後就幾多幾多..

但其實...究竟點樣投資法, 先可以係 "低風險", 再配10%回報?如果計埋基金食的行政費, 賺左的佣...起碼要每年15%的回報..講真..股息都係講緊每年5厘 = 高息股..仲要扣返2-3厘的通漲..

剛睇完 Yahoo 仲灰..每個月存1萬, 2年後變25.7萬 (其實本金有24萬..).存完後, 一次過結婚洗哂...咦..又要存2年去交首期..之後生小孩, 供樓..


Even 我每個月可以存1萬 (先不說洗多少, 賺多少..), 其實還是富爸爸所說的 「老鼠賽跑」..


不希望筆戰, 誠心請教, 究竟..點樣才能擺脫這種困境?難度要35歲結婚, 40歲買樓, 45歲生小孩?

= = = = = = = = = = = = = = = = =

首先, 謝謝keith的分享. 我也在學習投資, 我相信巴菲特都在學習投資 (他最近終於相信"科技"了).

對於你的現況, 我沒有太多了解, 所以也不便說得太多. 對於投資的方法, 每個人都有不同的專長, 不同的性格, 所以沒有特定的方法可以話最好. 但我們首先要解答清楚一些問題:  "為何我們要投資?" "我們有甚麼目標?" "我們期望投資出來的回報是多少?", 解答了這些問題, 才想自己的專長, 認識的行業, 用甚麼方式投資, 怎樣操作 ~ 無論是股, 期, 樓, 匯, 金, 貨. 都有人賺有人蝕.
即是: 先要有目標, 再想策略, 最後才訂立戰術.

另外, 如果你一個月可以存一萬, 恭喜你, 因為你應該比不少人更能儲蓄了. 至於你的 "困境", 都是你給自己的 "限制"吧.

結婚一定要洗廿幾萬 (我結婚時洗了...好似兩萬幾)? 無物業就不能結婚 (巴菲特結婚時都無物業) ? 養育小朋友成長要400萬 (我肯定唔係, 起碼我父母洗無在我身上洗過咁多錢) ?.... 有很多的 "設定", 其實是我們給自己的 ~ 建議你看 Nick VujicicLife without Limits (人生不設限).

我都有試過跟你一樣, 有很多的 "限制"比自己 (我現在也時常會為自己設限). 但財務上的限制絕對可以通過我們的變通去解決 ~

我們人生最重要是有夢想.

共勉之!!








1 則留言:

  1. 感謝有錢人的意見, 沒想到有錢人更新那麼快..

    回覆刪除