有錢人之所有廣告收入, 將全數捐予慈善團體

2012年12月8日

有錢人期權倉 - 2012年12月份建倉

踏入12月份, 紀錄建倉情況:

941 中移動 (11/07 收市股價 $88.15):

2012/12月份到期倉位:

$77.5 SP @ $0.18
$80.0 SP @ $0.2050
$82.5 SP @ $0.2267

$90.0 SC @ $0.74
$92.5 SC @ $0.42
$95.0 SC @ $0.1567
$97.5 SC @ $0.184
$100.0 SC @ $0.09

共收期權金大約 $15,000 

= = = = = = = = = = = = = = 

2013/01月份到期倉位:
$80.0 SP @ $0.26
$82.5 SP @ $0.6

$97.5 SC @ $0.40
$100.0 SC @ $0.22


共收期權金大約 $10,000 

= = = = = = = = = = = = = = =

現時戶口仲有超過50%按金比例, 用以備用作股價波動之按金需求及相關之買賣運作.

由於這幾個月來增加了期權的按金本金, 也因為權金收入的增加, 令到每個月實質收入加大到一萬至萬五之間, 但是, 也因為資金的增加, 令到有錢人不可以再一次過做買賣, 只可以分階段以及需要下月的期權才可以保持回報率; 這些操作上的差異, 帶來的當然是更高的回報, 但也同時帶來大些少的波動, 不過我也早有準備, 只要股價不會一日內蒸發30%, 我就不會蝕入肉!! (經驗之談, 藍籌股一個月跌30%已經少, 要一日內跌30%, 未見過!!)

但因為期權汲及高槓桿, 可以是一項高波動的投機活動, 沒有足夠的準備, 不要犯險!!


6 則留言:

  1. 期權金收過萬@@
    敢問CALL/PUT其中一邊全部要接幾多貨(如大升/跌)
    你會CUT 定接?
    (PS, 我得十萬,只係敢開SP 388 即月收幾百)

    回覆刪除
  2. TO 匿名, 多謝閱讀. 如果真係升到無朋友(即上面所謂超過3成),而我又真係要接貨的話,都要接幾十手嫁,即是幾十萬至百幾萬嫁...

    如果股價已跌過/升過行使價超過一個價位再加所收之權金,我會即CUT,就算蝕價超高都CUT,呢個係我的保本安全原則;因為我好清楚自己在期權的目的:只是為收期權金時間值,為其他對沖者"服務"收的"服務費",是純金錢投機遊戲.

    你有多少錢投資/投機不重要,最重要係要知道自己做緊乜姐,寧可CONSCIOUSLY INCAPABLE, 都不要UNCONSCIOUSLY CAPABLE.

    回覆刪除
  3. 想問short 股票期權價內係唔係一定要接貨 or 可以有機會平倉 ,如一定要接貨咁本金不多是不是不應short side?

    回覆刪除
  4. To M仔,首先多謝閱讀,
    short左價內唔一定要接/放,因為主動/決定權在long的人手裡,long的人可能係莊家也可能係散戶,但要平倉通常都要比溢價;

    你第二個問題應該一早已經做買賣之前自己決定,因為未有目標及策略而就作出投機操作就是投運.

    另外,得罪講句,你問得呢啲問題,你應該未準備好做期權買賣,建議你睇睇我"期貨期權"的舊文以及上網睇睇其他有關期權的網站如港交所,blog等,仲有睇多幾本介紹期權的書本才好真金白銀投入.

    意見供你參考.

    回覆刪除
  5. 感謝解答 ,還有問題 如果價內long side 行駛期權而我又被抽中,是否一定要接貨?

    回覆刪除
  6. 理論上係,但因為交收的lag time,你有半日時間買貨/入錢去股票戶口,咁,你可以玩"超級即日鮮孖展"(我的舊文) (http://poorhaves.blogspot.hk/2012/09/blog-post_28.html)

    就算你short-put要接貨都可以賣,short-call賣了也可以買返,都係睇你自己的目標及策略,然後到操作方式

    回覆刪除